کد خبر: ۴۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۸ 04 January 2020

سرقت تجهیزات ساختمانی با خودروی شاسی بلند

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران از دستگیری زن و مرد جوان که سوار بر خودروی شاسی بلند از ساختمان‌های نیمه کاره در شمال تهران دزدی می‌کردند، خبر داد.
به گزارش سازه نیوز، سرهنگ محمدباقرقدم زاده رئیس کلانتری 102 پاسداران درخصوص این پرونده گفت: ساعت 2 بامداد سه شنبه دهم دی ماه سال جاری عوامل حراست یک شرکت خصوصی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از حضور دزدان در این شرکت خبر دادند.

وی بیان داشت: خیلی زود تیم گشت کلانتری به آدرس خیابان پاسداران، تقاطع کلاهدوز مراجعه کردند که یکی از عوامل حراست عنوان کرد که یکی از همکارانش در پشت ساختمان در حال درگیری با یکی از سارقان است که تیم گشت کلانتری خود را در محل حاضر کردند.

قدم زاده ادامه داد: سارقان که یک زن و مرد جوان بودند با مشاهده ماموران سوار بر خودروی شاسی بلند خود شده و به صورت دنده عقب شروع به حرکت کردند که در این صحنه یکی از ماموران حراست شرکت خصوصی مصدوم شد و خودروی دزدان با برخورد با گاردریل کنار خیابان متوقف و ماموران موفق به دستگیری دزدان شدند.

این مقام پلیسی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی دزدان وسایل سرقتی از قبیل کابل، سیم برق کشف کردند که این زن و مرد جوان که اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارند به سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

رئیس کلانتری 102 پاسداران در پایان گفت: مامور حراست که در این دستگیری مجروح شده بود به بیمارستان منتقل و سارقان نیز پس از اعتراف به دزدی هایشان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.