کد خبر: ۴۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ 15 January 2020

ساخت 476 منزل مسکونی در مناطق محروم همدان

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: ۴۷۶ منزل مسکونی در مناطق محروم و یک هزار و ۲۹۵ منزل در مناطق غیر محروم استان همدان تعمیر و بازسازی شد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان، محمود فیضی ارائه خدمات مسکن را امری جدی و اساسی در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این نهاد سعی دارد از تمام ظرفیت‌ها برای رفع این نیاز مددجویان استفاده کند.

فیضی در ادامه گفت: 476 منزل مسکونی در مناطق محروم و یک هزار و 295 منزل در مناطق غیر محروم استان در 9 ماهه سال جاری تعمیر و بازسازی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مسکن مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت است، گفت: برای تعمیر و نوسازی 1771 منزل مسکونی در سطح استان 8 میلیارد و 350 میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان تأکید کرد: اعتبار موردنیاز برای ارائه خدمات فوق از محل صدقات مردم استان، کمک خیران، زکات جمع‌آوری‌شده از روستاها، تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، کمک‌های دولت و مشارکت محدود مددجویان پرداخت‌شده است.

وی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری 86 مورد سرویس بهداشتی نیز با پرداخت 156 میلیون تومان نیز ساخته و بهسازی شده است.