کد خبر: ۴۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۸ 16 January 2020
تبدیل رویا به واقعیت در شهرستان کارون

افتتاح دفتر فروش آپارتمانها و باغ ویلاهای شیرین شهر

با حضور جمعی از مدیران شهری و استانی و سرمایه گذاران دفتر فروش باغ ویلاهای پرنیان و آپارتمانهای مهر واقع در شیرین شهر افتتاح و رسما آغاز به کار کرد.

در آغاز این مراسم که در محل دفتر فروش پروژه واقع در بلوار آیت الله بهبهانی، برگزار شد، سخنرانان ضمن پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید، قاسم سلیمانی به تشریح امکانات و آینده روشن و بالقوه شهر جدید شیرین شهر پرداختند.

 مجری طرح نیز با اشاره به  مطالعات ونیازسنجی های مربوطه برای اجرای پروژه با چنین وسعت در استان خوزستان اظهار داشت: تجربه نقاط ضعف وتهدیدات موجود در باغ ویلاهای پراکنده در شهرهای شمالی استان خوزستان و استان های همجوار، ما را بر آن داشت تا در یک شهرک منسجم و مطابق با اخرین استانداردهای صنعت ساختمان و دارای نقاط قوت فراوان ومنحصر به فرد سرمایه‌گذاری و ماحصل آن را  برای هم استانی های عزیز مان تدارک ببینیم. 

گفتنی است از این پس فروش فاز اول این شهرک لوکس وتفریحی در همین دفتر فروش با حضور تیم حرفه ای هولدینگ ساختمانی سلیمانی فر انجام خواهد شد.



 شهر جدید شیرین شهر در جنوب غربی اهواز ،حد فاصل شهرهای اهواز- آبادان و در کنار رودخانه کارون و در جوار زمینهای حاصلخیز کشاورزی ،مراکز نفتی ،منطقه آزاد اروند و در مرکز ثقل ۵ مجتمع عظیم کشت و صنعت نیشکر و صنایع جانبی آن دارای امتیازات بسیار مناسبی در جهت سرمایه گذاری میباشد. این شهر با توجه با توجه به امکانات آب ،برق ،گاز وتلفن همچنین بعلت واقع بودن در منطقه محروم از بخششهای مالیاتی برخوردار است که این خود مزیتی برای سرمایه گذاری محسوب میگردد.














ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
عاالی خیلی خوبه اگه مسئولین پیگیری کنند