کد خبر: ۴۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ 18 January 2020
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان:

بخش مرکزی اهواز به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: بخش مرکزی اهوازبه یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و پروژه ها در بخش های مختلف در این منطقه حال اجرا هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز فاضل عبیات در بازدید از وضعیت روستاهای آسیب دیده از سیل و پروژه های عمرانی بخش مرکزی اهواز، که به همراه فرماندار اهواز، مدیر کل دفتر فنی استانداری خوزستان، بخشدار مرکزی و هیات مدیره شرکت دز آب مشاور استانداری در ساماندهی سیل بندهای استان صورت گرفت، از پروژه های عمرانی اجرا شده و در حال اجرای بخش مرکزی اهواز ابراز رضایت کرد.

وی در بازدید از وضعیت سیل بندها و روستاهای در معرض خطر سیل مسیر بامدژ گفت: از این هفته مطالعات ترمیم، بازسازی و استحکام سازی سیل بندها در تمامی روستاهای در معرض خطر بامدژ، روستاهای مسیرکارون و روستاهای مسیر کرخه در بخش مرکزی اهواز انجام می شود و مقررشد تا ۲ هفته آینده عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان در پایان از زحمات و پیگیری ها و اقدامات انجام شده عالمی نیسی فرماندارشهرستان اهواز، بلم چی بخشدارمرکزی  و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی برای بازگشت روستاییان به وضعیت قبل از سیل تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در ادامه این برنامه از وضعیت بهسازی روستاهای مسیر بامدژ، راه های روستایی، وضعیت شبکه انتقال آب و مدارس در حال ترمیم و احداث آسیب دیده از سیل  بازدید کردند.