کد خبر: ۴۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ 26 January 2020

برگزیده شدن ۲ طرح ارتباط با صنعت دانشگاه جندی‌شاپور دزفول در کشور

مدیر امور فناوری، تجاری‌سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: دو طرح ارتباط با صنعت دانشگاه به عنوان طرح‌های برگزیده کشوری شناخته شدند.
به گزارش سازه نیوز ، محمد ذاکرمشفق اظهار کرد: طرح "بررسی و تحلیل اثرات هارمونیک جریان بر دقت لوازم اندازه‌گیری" از طرح‌های ارتباط با صنعت دانشگاه جندی‌شاپور دزفول است که برگزیده کشوری شد. مجری این طرح مهدی سرادارزاده از دانشکده مهندسی برق است.

وی افزود: بررسی و اندازه‌گیری عملی دقیق منابع هارمونیکی در شبکه توزیع برق و بررسی و پایش انواع مشترکین شرکت توزیع برق از نظر تزریق جریان‌های هارمونیکی به شبکه برق در فصول گرم و سرد سال، از جمله دستاوردهای ویژه این طرح است.

مدیر امور فناوری، تجاری‌سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول بیان کرد: همچنین طرح "طراحی و توسعه نرم افزار ارزیابی عملکرد مبتنی بر متدولوژی کارت امتیازی متوازن" نیز برگزیده کشوری شد. مجری این طرح محمدعلی موفق‌پور از دانشکده مهندسی مکانیک است.

ذاکرمشفق تصریح کرد: از دستاوردهای ویژه این طرح می توان به به دست آوردن تصویری جامع و صحیح از وضعیت سازمان‌ها در راستای اهداف استراتژیک و کارایی ادارت مختلف و شناسایی افراد پیشرو در زمینه‌های مختلف عملکردی اشاره کرد.

وی ادامه داد: از میان حدود ۱۶۰ دانشگاه، مراکز آموزش عالی و پژوهشگاه‌های وزارت علوم تحقیقات و فناوری، طرح حدود ۵۰ دانشگاه و پژوهشگاه در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب عنوان طرح صنعتی برگزیده شد.


منبع: ایسنا