کد خبر: ۴۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ 01 February 2020

معرفی برترین‌های اتومبیلرانی دریفت کشور در اهواز

نفرات برتر راند چهارم رقابت‌های اتومبیلرانی فرمولا دریفت کشور در اهواز شناخته شدند.

به گزارش سازه نیوز، ابراهیم جوانمردی، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان اظهارکرد: این مسابقات از دهم بهمن‌ماه به مدت دو روز در پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز برگزار شد که از ۱۸ اتومبیلران شرکت‌کننده، ۱۲ نفر به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

وی با بیان این‌که مسابقات در سطح بالا و با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه بود، گفت: در پایان شهاب پیشانی‌دار از خوزستان به قهرمانی رسید، هادی جعفرپور از مرکزی نایب‌قهرمان شد و محمد محمدی از خوزستان مقام سوم را به دست آورد. همچنین جام اخلاق به بیگدلی از مازندران اهدا شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان عنوان کرد: هر آن‌چه از نظر ایمنی، امنیتی و آماده‌سازی پیست برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها لازم بود، را به نحو شایسته انجام دادیم و مسئولان فدراسیون نیز از روند برگزاری مسابقات ابراز رضایت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: خوزستان برای دومین بار از مسابقات فرمولا دریفت کشور میزبانی کرد و خوشبختانه رقابت‌های راند چهارم نیز از صدا و سیمای استان خوزستان به صورت مستقیم پخش شد.

جوانمردی با قدردانی از ورزشکاران خوزستانی نیز گفت: خوزستان در هر دوره از رقابت‌های دریفت کشور موفق به کسب یک عنوان قهرمانی شده است و امیدوارم در ادامه نیز این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

منبع: ایسنا