کد خبر: ۴۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ 02 February 2020
همزمان با لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی برگزار شد؛

رژه دریایی شناورهای ارگان های دریایی استان خوزستان در بندر امام خمینی(ره)

همزمان با لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی و به مناسبت آغاز جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، رژه دریایی شناورهای ارگان های استان خوزستان در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، صبحگاه 12 بهمن ماه مقارن با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و پس از نواخته شدن بوق کشتی های مستقر در مجتمع بندری امام خمینی(ره) نزدیک به 20 فروند شناور نظامی و غیر نظامی  از ارگان های  دریایی استان خوزستان در آبراه خورموسی به رژه دریایی پرداختند.


در این حرکت مشترک  شناورهای خدماتی و تندرو از منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران، مرزبانی دریابانی  نیروی انتظامی،  یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی(ره)، واحد های خدمات رسانی امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان شرکت کردند و سالگرد این رویداد بزرگ و تاریخ ساز  را گرامی داشتند.


همچنین به همین مناسبت واحد های موتوری یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی(ره) در مسیر این مجتمع بزرگ بندری به رژه پرداخته و گروه سرود بین المللی نصر نیز در سایت اداری و بر عرشه یکی از شناورهای شرکت کننده در رژه دریایی سرود های انقلابی و میهنی اجرا کردند.