کد خبر: ۴۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ 06 February 2020

عزم جدی دولت برای اجرای طرح ملی مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۷۵۰۰ واحد طرح ملی مسکن در سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.
 به گزارش سازه نیوز، علی نبیان با اشاره به اینکه این تعداد واحد مسکونی در شهرهای بالا و زیر 100 هزار نفر در استان ساخته خواهد شد، اظهار کرد: از این تعداد 5396 واحد در زمینی به مساحت 52 هکتار به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مشخص شدن اطلاعات متقاضیان مرحله اول ثبت نام مسکن از آغاز تکمیل مدارک واجدین شرایط خبر داد و گفت: همزمان با آغاز تکمیل مدارک واجدین شرایط عملیات اجرایی ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی شروع شده که این موضوع نشان دهنده عزم جدی دولت در اجرایی شدن تعهداتش در این طرح است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن طرح ملی مسکن را یکی از پیگیری های ویژه وزارت راه و شهرسازی در تحقق شعار رونق تولید به طور عام و تولید مسکن به طور خاص برشمرد.

نبیان حل مشکل مسکن مردم را تکلیف اداری و شرعی مدیران حوزه مسکن دانست و گفت: آنچه بر اساس قوانین به ما تکلیف شده وظیفه اداری ماست اما حل مشکل مسکن علاوه بر تکلیف قانونی به دلیل سفارشات رهبر معظم انقلاب تکلیف شرعی ما نیز به حساب می آید که باید برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور تلاش و جهاد زنان و مردانی است که زیر سایه رهبری امام خمینی (ره) تمام همت خود را به کار گرفتند تا سرنوشت بهتری برای کشورشان رقم بزنند و ما باید این امر را سرلوحه کار قرار داده و تلاش کنیم تا در این روزهای سخت کشور را به سمت پیشرفت و سربلندی ببریم.