کد خبر: ۴۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ 12 February 2020
‎در چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت:

افتتاح مدرسه ٦ كلاسه بانك ملى در خرمشهر

دبستان ٦ كلاسه اعتماد بانك ملى با حضور سامرى نماينده مردم خرمشهر در مجلس شوراى اسلامى ، قربانى مديركل نوسازى ، توسعه و تجهيز مدارس خورستان ، طاهرى مديرعامل شعب بانك ملى در خوزستان و خادميان رئيس صندوق پس انداز بانك ملى افتتاح و به بهره بردارى رسيد.

به گزارش روابط عمومى اداره كل نوسازى مدارس خوزستان ، دبستان ٦ كلاسه اعتماد بانك ملى با حضور سامرى نماينده مردم خرمشهر در مجلس شوراى اسلامى ، قربانى مديركل نوسازى ، توسعه و تجهيز مدارس خورستان ، طاهرى مديرعامل شعب بانك ملى در خوزستان و خادميان رئيس صندوق پس انداز بانك ملى افتتاح و به بهره بردارى رسيد.



على قربانى در حاشيه اين مراسم ضمن تبريك ايام الله دهه مبارك فجر و گرامى داشت ياد و خاطره امام راحل و شهداى انقلاب گفت : ساخت و ساز در مناطق محروم و كم برخودار در اولويت اول ما است و  بانك ملى با مشاركت در ساخت مدارس جديد در اين مناطق كمك شايان و اقدامات ارزشمندى انجام داده و پيش از اين نيز با تخصيص ٢ ميليارد ريال توسط بانك ملى در منطقه اروند كنار مدرسه ٢ كلاسه رودكى ساخته و به بهره بردارى رسيد.

قربانى ضمن تقدير و تشكر از بانك ملى گفت : از بانك ملى و ديگر بانكها در سطح استان و كشور تشكر ميكنم كه به وظيفه و مسئوليت اجتماعى خود به خوبى عمل كرده و براى آبادانى كشور از هيچ كمكى فروگذار نيستند.

وى افزود : بانك ملى براى احداث دو فضاى آموزشى ديگر در مناطق محروم استان اعلام آمادگى نموده كه به زودى شاهد عمليات اجرايى آنها خواهيم بود.

مديركل نوسازى مدارس خوزستان با اشاره به پروژه هاى تحويلى در سال جارى خاطرنشان كرد: امسال با حمايت همه جانبه استاندار و ديگر مسئولان استانى توانستيم٤٧٢ پروژه در قالب هزارو ٣٠٠ كلاس درس را در استان خوزستان به بهره بردارى برسانيم كه در اين سالها از اين حيث در كشور يك ركورد محسوب مى شود.

 قربانى گفت: در شهرستان خرمشهر ٩ پروژه را در حال احداث داريم كه در تلاش هستيم تا مهر ماه ٩٩ به بهره بردارى برسانيم.

گفتنى است : اين مدرسه در مساحت هزارو ٢٣٥ مترمربع با زيربناى ٥٠٠ مترمربع با اعتبارى بالغ بر ١٥ ميليارد ريال از محل اعتبارات ملى / مشاركتى تامين اعتبار شده است.