کد خبر: ۴۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ 12 February 2020

تدوین آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی فنی حرفه ای

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای، آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی فنی و حرفه ای را تدوین کرد.
 به گزارش سازه نیوز، براساس اعلام مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با تدوین آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی فنی و حرفه ای برای بیش از ۱۹ هزار مدرس رسمی و مدعو کد مدرسی صادر شد.

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد: ۲۳ پرونده ارتقا به استادیاری و دانشیاری اعضای هیئت علمی از سوی این مرکز بررسی و همچنین ۴۵۰ پرونده ترفیع اعضای هیئت علمی نهایی شد.

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای دوره توانمند سازی تخصصی ویژه ۳۰ نفر از اساتید دانشگاه برگزار کرده است که در این دوره اساتید آلمانی آموزش های لازم را ارائه دادند و در مقابل ۵ نفر از اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای جهت آموزش با هماهنگی دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه به کشور آلمان اعزام شدند.

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای دوره بالندگی برابر ۸ هزار و ۸۷۰ نفر ساعت و ۴۳ دوره توانمند سازی برابر ۳۰ هزار و ۳۱۰ نفر ساعت و در مجموع برای ۱ هزار و ۵۰۴ استاد برابر ۳۹ هزار و ۱۸۰ نفر ساعت دوره آموزشی جهت کادر علمی دانشگاه زیر نظر استادان خبره و صنعتگران با تجربه برگزار کرده است.

بررسی وضعیت گروه های آموزشی و ارائه الگوی پیشنهادی برای تشکیل آنها در مراکز و استان ها از دیگر فعالیت های مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای است. همچنین دستورالعمل بررسی صلاحیت مدرسین مدعو در دانشگاه فنی و حرفه ای تصویب و  برای بیش از ۱۹ هزار مدرس رسمی و مدعو کد مدرسی صادر شد.
منبع: مهر