کد خبر: ۵۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ 22 February 2020

ساخت ۷۶۱۲ واحد مسکن اقدام ملی در اهواز آغاز شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی، عملیات ساخت هفت هزار و ۶۱۲ واحد مسکن اقدام ملی در اهواز آغاز شد.
به گزارش سازه نیوز، ظهر امروز عملیات ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی جابه جایی خانوارهای در پهنه خطر منبع آب اهواز و همچنین عملیات ساخت هفت هزار و ۶۱۲ واحد مسکن اقدام ملی با حضور محمد اسلامی آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه اهواز هدف از سفر دو روز خود به استان خوزستان را سرکشی به طرح‌های زیرساختی استان عنوان کرد و ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلفی طرح‌هایی در دست اجرا دارد.

محمد اسلامی افزود: بخشی از این طرح‌ها مربوط به طرح بازآفرینی و برخی دیگر نیز به احداث واحدهای مسکونی اختصاص دارد که در کلانشهر اهواز برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، عملیات اجرایی طرح‌های دیگری در استان خوزستان به اتمام رسیده که طی این سفر به بهره‌برداری خواهند رسید.

در سفر دو روزه وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان، ۱۰ طرح مختلف در حوزه راهداری و راهسازی به بهره برداری می‌رسد.

از جمله این طرح‌ها بهره برداری از پل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز، پنج مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، ۷۵ دوربین ثبت تخلف، ۲۰ دوربین نظارت تصویری و سه پاسگاه پلیس راه می‌باشد.

بهره برداری از ۱۸۱ کیلومتر روکش آسفالت، ۱۲ کیلومتری روشنایی و بازدید از طرح‌های راهداری شادگان، رامهرمز و بهبهان از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی به خوزستان است.
منبع: مهر