کد خبر: ۵۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ 04 March 2020

هواپیمایی امارات ۱ ماه مرخصی بدون حقوق به کارکنان خود تحمیل کرد

هواپیمایی امارات با ۱۰۰ هزار نیروی کار که به دلیل شیوع سریع ویروس کرونا با لغو پروازها مواجه شده است از کارکنان خود خواست یک ماه مرخصی بدون حقوق بگیرند.
به گزارش سازه نیوز، هواپیمایی امارات، یکی از بزرگ ترین خطوط هوایی بین‌المللی دنیا از کارکنان خود می‌خواهد در بحبوحه شروع سریع ویروس کرونا، یک ماه مرخصی بدون حقوق بگیرند. این ویروس باعث لغو بسیاری از پروازها در سراسر دنیا شده است.

 امارات پروازهای خود را به ایران، بحرین و اکثر شهرهای چین به خاطر شیوع این ویروس لغو کرده است و کشورهای سراسر دنیا محدودیت‌های سختی برای ورود خارجی ها گذاشته اند.

 عادل الردها، افسر ارشد هواپیمایی امارات گفت به خاطر کاهش تعداد پرواز ها و لغو آنها به برخی از مقاصد، این خط هوایی منابعی بیش از حد نیاز خود دارد.

 وی گفت:« با توجه به در دسترس بودن منابع اضافی و این واقعیت که بسیاری از کارمندان می خواهند از مرخصی خود استفاده کنند ،ما به آنها پیشنهاد می دهیم درخواست یک ماه مرخصی داوطلبانه بدون حقوق را بدهند».


لغو پرواز خطوط هوایی آمریکا به میلان ایتالیا

 هواپیمایی امارات در پایان مارس 2019، یعنی پایان سال مالی گذشته ، بیش از 100 هزار کارمند داشت که شامل بیش از 21 هزار خدمه پرواز و 4 هزار خلبان می شد.

 یاتا، انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی، در روز دوشنبه از دولت های خاورمیانه خواست از خطوط هوایی خود حمایت کنند تا تاثیرات شیوع ویروس کرونا مدیریت شود.