کد خبر: ۵۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ 11 March 2020

کاهش قطارهای اندیمشک - دورود به یک رام در روز

مدیرکل راه آهن زاگرس از کاهش قطار محلی بین استانی اندیمشک - دورود به یک رام در روز به دلیل جلوگیری از شیوع کروناویروس خبرداد.
به گزارش سازه نیوز، حسن زیودار  با اشاره به اینکه تردد قطارهای محلی از اندیمشک به سمت دورود در استان لرستان لغو نشده بلکه کاهش داشته است، گفت: با توجه به مساله مقابله با شیوع کروناویروس، تردد دو رام قطار از اندیمشک به سمت دورود به یک رام قطار کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: به دلیل مسایلی که در خصوص ویروس کرونا وجود دارد، حرکت یک رام قطار در این مسیر تا اطلاع ثانوی لغو شده است اما یک رام قطار همچنان در مسیر اندیمشک تا ایستگاه تنگه هفت، تردد خواهد کرد.

مدیرکل راه آهن زاگرس تصریح کرد: تردد این قطار محلی تا ایستگاه تنگه هفت پیش از این تصمیم در ساعت ۶ صبح انجام می شد اما اکنون با لغو تردد یک رام قطار، آغاز حرکت آن ساعت ۱۳ ظهر خواهد بود.

زیودار ادامه داد: این تردد به دلیل آن انجام می شود که در این مسیر جاده دسترسی وجود ندارد و برخی از اهالی منطقه به مایحتاج ضروری نیاز دارند و باید در این مسیر تردد داشته باشند. همچنین حرکت این قطار به دلیل جابه جایی ماموران راه آهن در بخش های مورد نظر نیز است.

وی خاطرنشان کرد: این قطار با دو سالن از ایستگاه اندیمشک به سمت ایستگاه تنگه هفت، تردد خواهد کرد.
منبع: ایسنا