کد خبر: ۵۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ 26 March 2020

نقش شهرداری ها در تحقق شعار امسال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: نقش شهرداری‌های استان سمنان برای جذب بخش خصوصی، جهش تولید و تحقق شعار سال در مناطق شهری برجسته و غیرقابل انکار است.
به گزارش سازه نیوز، منوچهر فخری در گردهمایی ویدئو کنفرانسی شهرداران استان سمنان و کمیته خدمات ایمنی شهری و روستایی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن کوثر استانداری اظهار کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید از اولویت‌های اساسی شهرداری‌های استان در سال ۹۹ باشد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها برای ایجاد شهرهای پویا و تولیدمدار ،نقش غیرقابل انکاری دارند و تحقق شعار سال زمینه ساز رونق و جهش در تولید استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان استان صنعتی کشور است، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها با جلب نظر بخش خصوصی، برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در مناطق شهری استان اقدام کرد.

فخری اضافه کرد: شهرداری‌ها، زیرساخت‌ها را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان سمنان آماده کنند و با رویه‌های اصولی می‌توان شهرهای پویا و استاندارد را برای افزایش رفاه هم‌استانی‌ها به ارمغان آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در سال جاری شهرداری‌ها علاوه بر فعالیت در بخش عمرانی، در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هم نقش‌آفرینی کنند.

فخری با اشاره به اینکه شهرداری‌های استان سمنان برای گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری استان در هفته‌های گذشته خوب عمل کردند، گفت: استاندار سمنان از اقدام‌های انجام شده برای مقابله با کرونا ویروس از سوی شهرداری‌ها ، رضایت دارند.

فخری ادامه داد: به درخواست وزارت کشور، برای گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری طرح محله محور شدن شهرهای استان در دستور کار قرار گیرد تا با رویکردهای اصولی‌تر برای مهار و مقابله با کرونا ویروس اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از تلاش‌های پزشکان، پرستاران، نیروی‌های خدماتی در بیمارستان‌ها ، کارکنان دستگاه‌های اجرایی مربوط و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، سپاه، ارتش، بسیج ‌که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در تلاش هستند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.
منبع: ایسنا