کد خبر: ۵۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ 28 March 2020

حمل 50000 لیتر محلول های ضدعفونی برای ادارات دولتی مسدسلیمان

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای تأمین امنیت بهداشتی و سلامتی شهروندان این شهر مقدار 2000 لیتر محلول های ضدعفونی کننده را در اختیار برخی دوایر اجرایی این شهر قرار داد .

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای تأمین امنیت بهداشتی و سلامتی شهروندان این شهر مقدار 2000 لیتر محلول های ضدعفونی کننده را در اختیار برخی دوایر اجرایی این شهر قرار داد .


به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مدیرعامل و رییس کمیته بحران این شرکت  اظهار داشت : این مقدار محلول های ضدعفونی کننده و گند زدا در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت و مشارکت در تأمین امنیت بهداشت و سلامتی شهروندان در اختیار برخی دستگاه های اجرایی و انجمن های مردم نهاد و اجتماع محور قرار گرفت تا در کار گندزدایی و ضدعفونی کردن مناطق و محلات شهر از این ویروسِ منحوس مصرف شوند . 



 قباد ناصری افزود : همچنین بنابه درخواست های برخی ادارات دولتی محلول های ضدعفونی لازم در اختیار آنها قرار گرفت و یا تیم ضدعفونی کننده این شرکت با حضور در آن اداره نسبت به ضدعفونی کردن ساختمان ها ، ماشین آلات و تجهیزات اداری آن دوایر اقدام نمودند تا بدین ترتیب با ایزوله سازی ، شرایط برای رشد و انتشار این ویروس مهیب از میان برود .
مهندس ناصری همچنین از پشتیبانی و تأمین نیازهای خودرویی وغذای پرسنل ستاد مقابله با کرونا و پایگاه های بازرسی ورودی های شهر و طرح سنجش سلامت خبر داد و گفت : از تاریخ 28 اسفند تاکنون تعداد 40 دستگاه روز انواع خودرو شامل کامیون ، تانکر آب ، پیکاب و سواری بمنظور مشارکت در مقابله با کرونا در اختیار ستاد مربوطه قرار گرفته است . 


وی خاطر نشان کرد : در راستای مشارکت با سایر دوایر دولتی در مقابله با ویروس کرونا ، اداره ی ترابری این شرکت نیز در تأمین خودروهای لازم جهت حمل و جابجایی بیش از 50000 لیتر محلول های ضدعفونی کننده از مبادی مربوطه همکاری لازم را بعمل آورد . 


رییس کمیته بحران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه گفت : اکیپ متشکله از نیروهای اداره H.S.E ومدیریت خدمات نیز در یک برنامه ی مدون و مستمر تاکنون نسبت به ضدعفونی سازی و گندزدایی 30 محله و منطقه شامل  خواجه آباد – بی بیان – نمره هشت – خیابان آزادی – باغ ملی – نفتون – هشت بنگله – کلگه – کوی 22 بهمن – سی برنج – باشگاه مرکزی – چهاربیشه – نفتک- مال دولت – ریل وی – کولرشاپ و پشت برج اقدام نموده اند . 


مهندس ناصری اضافه نمود : این اقدام با تبدیل کاربری یک دستگاه کامیون به خودروی مه پاش مجهز به مخزن 4000 لیتری فایبرگلاس،توربین بادی و قدرت مه پاش نمودن محلول های ضدعفونی کننده تا شعاع 8 متری در سه طرف و 3 متر ارتفاع جهت اجرای عملیات ضدعفونی کردن در خیابان های با عرض مناسب – تجهیز یک دستگاه خودروی بنز یونیماگ آفرود با مخزن 1500 لیتری و ژنراتور و کارواش با قابلیت عبور از مسیرهای فرعی و کم عرض – یک دستگاه خودروی 2 کابین و بکارگیری 15 دستگاه مه پاش دستی با 15 نفر نیروی پیاده صورت می گیرد که هدف این تیم و مجموعه ی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مشارکت مجدانه در تأمین امنیت بهداشتی و سلامت کلیه ی آحاد جامعه در مقابله با این ویروس منحوس می باشد .