کد خبر: ۵۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ 05 April 2020

برنامه ريزي براي تکميل و تجهيز ترمينال جديد فرودگاه آبادان در سال 99

فرودگاه آبادان هم زمان با ملي شدن صنعت نفت با هدف کمک به صنعت پالايش نفت در کشور تاسيس شده و نقش بسيار مهمي از گذشته تابه حال در عرصه هوايي ايفا کرده است. همچنين اکنون به دليل ورود بسياري از توريست ها از شهر آبادان به کشور، فرودگاه نقش بسيار مهمي در جهت گردش مالي و افزايش توريست در کشورايفا مي کند.


به گزارش سازه نیوز : مدير فرودگاه آبادان از برنامه ريزي براي تکميل و تجهيز ترمينال جديد فرودگاه در سال 99 خبر داد.

پروانه سهرابي در گفت و گو با روابط عمومي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران عنوان کرد: فرودگاه آبادان هم زمان با ملي شدن صنعت نفت با هدف کمک به صنعت پالايش نفت در کشور تاسيس شده و نقش بسيار مهمي از گذشته تابه حال در عرصه هوايي ايفا کرده است. همچنين اکنون به دليل ورود بسياري از توريست ها از شهر آبادان به کشور، فرودگاه نقش بسيار مهمي در جهت گردش مالي و افزايش توريست در کشورايفا مي کند.


مدير فرودگاه آبادان در معرفي مهمترين اقدامات انجام شده در اين فرودگاه طي سال 98 گفت: در اين راستا مي توان به بهسازي ساختمان اداري شامل تعويض سقف برج مراقبت پرواز، بهسازي و تغيير و تحول عظيم در پارتيشن داخلي ساختمان اداري در واحدهاي مختلف، زيباسازي محوطه روبروي ساختمان اداري، بهسازي و ترميم آسفالت و فضاي پارکينگ و سيستم روشنايي فرودگاه، بهسازي آسفالت محوطه روبروي سالن فرودگاه، پيشرفت بيش از۷۰ درصدي ترمينال جديد فرودگاه و ساخت جاده دسترسي به ترمينال جديد اشاره کرد.


وي همچنين از شروع به کار تخريب و بهسازي ترمينال قديم و همچنين بهسازي محوطه روبروي ترمينال قديم، احياي بيش از ۱۰ هکتار فضاي سبز فرودگاه، بهسازي آسفالت ورودي فرودگاه و محوطه ترمينال، بهسازي واحد ايمني و آتش نشاني فرودگاه و شروع ساخت خوابگاه و سالن غذاخوري واحد سپاه فرودگاه خبر داد.

سهرابي در معرفي برنامه هاي فرودگاه آبادان در سال 99 عنوان کرد: در اين راستا مي توان به ادامه روند بهسازي ترمينال قديم شامل تغيير نما، دکوراسيون داخلي و تغيير کاربري فضاهاي داخلي ترمينال، ساخت سردر ورودي فرودگاه، احداث ساختمان جديد سپاه حفاظت، تکميل و تجهيز ترمينال جديد و احداث ساختمان تاکسيراني فرودگاه اشاره کرد.
برچسب ها: فرزدگاه آبادان