کد خبر: ۵۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ 04 May 2020

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۷۲۴ واحد مسکونی فرهنگیان خوزستانی

 در آئینی از طریق ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیران آموزش و پرورش و راه و شهرسازی و استاندار خوزستان عملیات اجرایی ساخت ۲۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستانی آغاز شد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از مهر، پیش از ظهر امروز دوشنبه در آئینی از طریق ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیران آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی، استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان عملیات اجرایی ساخت دو هزار و ۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستانی آغاز شد.

غلامرضا شریعتی در این ارتباط ویدئو کنفرانس بیان کرد: در استان خوزستان برای فرهنگیان تعداد دو هزار و ۷۲۴ واحد در شهرهای جدید و همچنین در شهرستان‌های مختلف ظرفیت‌سازی شده است.

استاندار خوزستان افزود: تعداد هفت هزار و ۷۳۱ واحد هم در دو مرحله طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام شده است که در مجموع ۱۰ هزار و ۴۵۵ واحد مجموع طرح اقدام ملی مسکن در استان است.

شریعتی تصریح کرد: این واحدهای مسکونی در ۲۰ شهر و مساحت حدود ۱۱۰ هکتار ساخته خواهد شد که امیدواریم ظرف ۱۸ تا ۲۴ ماه تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: دو هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن در اهواز پیش‌بینی شده است و سایر واحدها نیز در دیگر شهرهای استان ساخته می‌شوند.