کد خبر: ۵۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ 05 May 2020

توسعه و رونق منطقه در پرتوی تکمیل پروژه های عمرانی بندر امام خمینی(ره)

پیشرفت 52 درصدی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) در بستر باتلاقی قابل توجه است

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در جریان بازدید از پروژه‌های احداث رمپ و لوپ تقاطع غیرهمسطح  و جاده کمربندی بندرامام خمینی(ره) به آبادان اظهار داشت: احداث و تکمیل این پروژه‌های عمرانی موجب توسعه در منطقه و استان می شود.

به گزارش سازه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در حاشیه بازدید خود از پروژه‌های احداث رمپ و لوپ تقاطع غیرهمسطح و جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان، این دو پروژه را از اقدامات برجسته سازمان بنادر و دریانوردی طی سال های اخیر برشمرد.


پروژه احداث رمپ و لوپ تقاطع غیرهمسطح سال آینده تکمیل می شود
عبیات با اشاره به اهمیت حمل و نقل ریلی و جاده ای و مسیرهای مواصلاتی در سرعت انتقال کالا از بنادر و نقش مهم بندر امام خمینی(ره) در خوزستان و کشور، پروژه احداث رمپ و لوپ تقاطع غیرهمسطح ضرورت خود را نشان می دهد.

 وی احداث پروژه رمپ و لوپ را با توجه به دخیل بودن دستگاه های اجرایی سه گانه بنادر و دریانوردی، راه آهن جنوب و راه و شهرسازی در این پروژه و همجواری با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آن را نسبتا پیچیده عنوان کرد و افزود: از آنجا که سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قصد اجرای پروژه ضروری در کنار این پروژه عمرانی دارد، تداخل هایی حاصل شده که با هماهنگی بین بخشی و تبادل نظر بین دستگاه های مذکور این ناهماهنگی‌ها برطرف شده و امیدوارم به زودی طی یک سال آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.


پیشرفت 52 درصدی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) در بستر باتلاقی قابل توجه است
معاون امورعمرانی استانداری خوزستان با اشاره به پیشرفت 52 درصدی مسیر جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان گفت: اجرای این پروژه در بستر باتلاقی انجام می شود، سخت و دشوار است اما علیرغم این شرایط این میزان پیشرفت مطلوب است و امید است با اتمام کامل احداث این جاده به طول 5/8 کیلومتر زمینه تأثیر مثبت بر رونق و معیشیت ساکنان منطقه فراهم آید.