کد خبر: ۵۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ 05 May 2020

ایجاد تحولات در بازار مسکن با ورود به ساختمان های نیمه ساخته

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از شناسایی ٢٠٠ هزار واحد نیمه کاره مسکن در کشور خبر داد که طی مذاکره با مالکین آنها، این خانه‌ها وارد طرح مسکن ملی می‌شوند.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایرنا ، محمود محمودزاده» امروز در مراسم کلنگ زنی مسکن ملی فرهنگیان که به صورت ویدئو کنفرانس در دفتر ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: وزارت راه فراخوانی را در کل کشور و با هدف جهش تولید در بخش مسکن داشت که برای واحدهای نیمه‌ساخته یا تمام‌شده بدون مشتری تعیین تکلیف شود.

وی گفت: در این بخشنامه از مالکین واحدهای نیمه ساز یا تمام شده دعوت کردیم در صورت علاقه به مشارکت در طرح مسکن ملی، با وزارت راه و شهرسازی وارد مذاکره شوند.

محمودزاده از شناسایی٢٠٠ هزار واحد نیمه کاره در کشور خبر داد و گفت: با حمایت وزارت راه این خانه ها ساخته و وارد بازار مسکن می شود.

معاون مسکن وزارت راه ادامه داد: تاکنون مالکین ٥ هزار واحد مسکونی برای تفاهم با وزارت راه اعلام امادگی کردند و مذاکرات آن در حال اتمام است، همچنین مذاکرات برای تکمیل ٣ هزار و ٢٠٠ واحد مسکونی نیمه ساز تمام شده است.

به گفته محمودزاده با ورود خانه های نیمه ساخته بخش خصوصی(مالکین) به بخش مسکن و عرضه آنها به بازار، اتفاق ویژه ای در بخش مسکن رخ می دهد.