کد خبر: ۵۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ 07 May 2020
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

صعود ۲۸ پله ای خوزستان در ارزیابی عملکرد ادارات کل وزارت راه و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در جدول رتبه بندی ارزیابی عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور خوزستان از رتبه ۳۳ در سال قبل به رتبه ۵ رسید.
به گزارش سازه نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رضا رضایی با اعلام این خبر گفت: در جدول رتبه بندی ارزیابی عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور در حوزه زمین و مسکن خوزستان با ۲۸ پله صعود از رتبه ۳۳ در سال قبل به رتبه ۵ رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: این استان در میان ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور بیشترین رشد را به نسبت سال قبل داشته است.

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد کلیه پرسنل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: كسب این موفقیت ثمره تلاش و زحمات بی دریغ همه همكاران اداره كل بوده است كه این موضوع نشان از تلاش بی وقفه و شبانه روزی همکاران بویژه در حوزه زمین و مسکن است.

وی اظهار امیدواری كرد: تلاش می كنیم با پیگیری مجدانه در زمینه سایر فعالیت‌های كاری نیز نسبت به سالهای قبل در رتبه های بالاتری قرار بگیریم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه این موفقیت حاصل برنامه ریزی دقیق، تلاش بی وقفه و شناخت نقاط ضعف و قوت سیستم بدست آمده است ادامه داد: پیش بینی می شود در سالجاری با تمهیدات اتخاذ شده و تلاش و پشتکار همکاران شاهد ارتقا عملکرد و بهره وری بیشتر در اداره کل راه وشهرسازی استان باشیم.