کد خبر: ۵۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ 16 May 2020

آخرین مهلت پرداخت عوارض شهری سال98

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران اعلام کرد: آخرین مهلت پرداخت عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند مسکونی و غیر مسکونی سال 1398 بر اساس مصوبه بیستم اسفندماه 98 شورای اسلامی شهر تهران، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری است و غیر قابل تمدید است.
به گزارش سازه نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، وحید عرب ضمن اعلام این خبر در خصوص استفاده از مزایای پرداخت عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند گفت: توصیه می شود شهروندان محترمی که تاکنون عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند ملک خود را نپرداخته اند، در فرصت یک هفته ای پیش رو نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به لایحه سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا و حمایت از کسب و کارها و رفاه حال شهروندان تهرانی توسط شورای اسلامی شهر تهران تصویب شده بود، چنانچه شهروندان تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند ملک خودرا بپردازند، از جوایز خوش حسابی مقرر در مصوبه بهره مند می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که تا تاریخ فوق پرداختی صورت نگیرد، عوارض و بهای خدمات موصوف بر اساس نرخ سال 1399 محاسبه می شود و مصوبه جدید نیز که هم اکنون در حال پیگیری است، صرفا جهت سال 1399 قابل اعمال است.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد یادآورشد: به منظور رعایت مسائل بهداشتی توصیه می شود، شهروندان محترم از طریق یکی از روشهای پرداخت غیر حضوری، عوارض و بهای خدمات ملک خود را پرداخت کنند که این روش ها شامل درگاه اینترنتی شهرداری تهران به آدرس www.tehran . ir و یا tax.tehran.ir، سامانه تلفنی137 و همچنین کد دستوری #137* است.