کد خبر: ۵۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ 18 May 2020

خانه لاکچری رونالدو برای زمان بازنشستگی

کریستیانو رونالدو یک عمارت کم‌ نظیر را برای گذراندن دوران بازنشستگی خود در نظر گرفته است.
به گزارش سازه نیوز به نقل از خبر ورزشی، بر اساس گزارش‌ها فوق ستاره پرتغالی یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو یک عمارت جدید را در یکی از بهترین مناطق مسکونی کشور پرتغال برای گذراندن دوران بازنشستگی خود در نظر گرفته است.

به گزارش رسانه های پرتغالی کریستیانو رونالدو این خانه جدید خود که در منطقه ریورا پرتغال واقع شده را با مبلغ هنگفت هفت میلیون پوند خریداری کرده است. همچنین گفته می شود که کارهای اولیه برای مجلل تر شدن این خانه آغاز شده است.

گفته می شود که ستاره ۳۵ ساله یوونتوس قصد دارد از خانه به عنوان یک منبع سرمایه گذاری استفاده کند. اگرچه یکی از مجلات معروف به نام TV7 Dias ادعا کرده که این خانه برای گذراندن زندگی رونالدو بعد از بازنشستگی از فوتبال خریداری شده است.

یکی از ساکنین منطقه ذکر شده و به نوعی همسایه‌ها آینده رونالدو در این می گوید: ” این زمین توسط کریستیانو رونالدو خریداری شده است. این جایی است که او می‌خواهد بعد از پایان فوتبالش، زندگی خود را به همراه خانواده در آن سپری کند. همه در اینجا از این موضوع مطلع شده اند و ما به خاطر چنین اتفاقی خیلی خوشحال هستیم.”

یکی دیگر از بزرگ ترین مزایای خانه جدید رونالدو به این موضوع برمی‌گردد که تنها ۳۰ دقیقه با فرودگاه لیسبون و ۱۰ دقیقه با یکی از بهترین ساحل ها فاصله دارد. این عمارت شامل یک آپارتمان هفت طبقه است که نمای فوق العاده آن رو به اقیانوس اطلس است. همچنین گفته می‌شود که فعلاً مادر و برادر رونالدو در این خانه زندگی خواهند کرد.

نشریات پرتغالی ها ادعا می کنند که این پایان خرید و فروش های ملکی رونالدو در کشور پرتغال نیست و دو خانه مجلل دیگر در شهر لیسبون به این بازیکن پیشنهاد شده است.

ستاره سابق تیم های رئال مادرید و منچستر یونایتد بعد از شیوع ویروس کرونا به کشورش پرتغال سفر کرده بود، حدود دو ماه در آنجا حضور داشت و قرنطینه را در مادیرا پشت سر گذاشت؛ موضوعی که نشان میدهد او علاقه زیادی به اقامت در کشور مادری اش دارد.