کد خبر: ۵۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ 25 May 2020
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان

۸ فضای آموزشی در قالب ۶۰ کلاس درس تا پایان سال در شهرستان دزفول به بهره برداری خواهد رسید

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در بازدید از پروژه های درحال ساخت شهرستان دزفول گفت : ۸ فضای آموزشی در قالب ۶۰ کلاس درس تا پایان امسال در شهرستان دزفول به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش سازه نیوز و به نقل از :روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، علی قربانی امروز شنبه ۳ خرداد در بازدید از پروژه های شهرستان دزفول اظهار داشت : نوسازی مدارس خوزستان در راستای محرومیت زدایی و گام برداشتن در راه عدالت آموزشی در تمام استان به ویژه مناطق کم برخوردار ۸ فضای آموزشی در قالب ۶۰ کلاس درس را تا پایان امسال در شهرستان دزفول به بهره برداری خواهد رساند.

قربانی با اشاره به برچیدن مدارس چادری و سنگی گفت : در منطقه عشایری سبیلی دزفول یک مدرسه چادری حذف و یک مدرسه پیش ساخته باکیفیت جایگزین آن شد تا دانش آموزان عزیز در محیطی ایمن و مجهز مشغول به تحصیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: هدف سازمان و نوسازی مدارس خوزستان بر این بوده که با تلاش شبانه روزی هیچ دانش آموزی نباشد که به علت نبود مدرسه از تحصیل باز بماند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان همچنین از روند ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز برادران اخلاصی و دبستان ۱۲ کلاسه دوستانی در شهرستان دزفول بازدید کرد