کد خبر: ۵۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۹ 14 July 2020
در راستای طرح آجر به آجر صورت گرفت ؛

عملیات احداث دبستان ۳ کلاسه خیری شهید اندرزگو در رامهرمز آغار شد

عملیات ساخت دبستان سه کلاسه خیری شهید اندرزگو در روستای زویدی رمضان رامهرمز به همت خیر نیکوکار " بهروز حقیقی" آغاز شد.

به گزارش سازه نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، امروز سه شنبه ۲۴ تیرماه با حضور بهروز حقیقی خیر نیک اندیش ، رضا زدوار معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس ، خلیلی معاون فرماندار رامهرمز و رحیم رستمی مدیر آموزش و پرورش رامهرمز عملیات احداث دبستان ۳ کلاسه شهید اندرزگو روستای زویدی رمضان شهرستان رامهرمز آغاز شد.

زدوار در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت : فرد نیکوکار با احسان به دیگران، مشکلات آنها را حل می کند و کار خیری را از خود به جای می گذارد و خیرین مدرسه ساز با عمل خداپسندانه خود به توسعه فضاهای آموزشی کمک شایانی می نمایند.

معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس خوزستان با اشاره به اهمیت اجرای پویش مردمی آجر به آجر گفت : سند تحولی آجر به آجر با هدف کمک های خرد مردمی این امکان را به اقشار مختلف جامعه می دهد تا هر فرد یک خیر مدرسه ساز باشد و نقش بسزایی در ارتقاء سطح تربیتی و آموزشی فرزندان این مرز و بوم ایفا کند.

زدوار افزود : عملیات اجرایی احداث دبستان سه کلاسه شهید اندرزگو با مشارکت خیر ارجمند بهروز حقیقی ، در راستای محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی در زمینی به مساحت هزار مترمربع با زیربنای آموزشی ۱۴۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال که سهم خیر یک میلیارد ریال و سهم دولتی ۵ میلیارد ریال می باشد آغاز شد.