کد خبر: ۵۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ 24 August 2020

نمایشگاه ساختمان کرمان به تعویق افتاد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های جنوبشرق با اشاره به مصوبه ستاد استانی کرونا در خصوص برگزاری نمایشگاه ها گفت: متاسفانه پیک دوم و شرایط قرمز کرونا با برگزاری نمایشگاه های مبلمان و ساختمان در استان کرمان همزمان شده و بنابر مصوبه ستاد کرونا جهت حفاظت از سلامت مردم زمان برگزاری نمایشگاه های یاد شده به تاریخی دیگر موکول شده است.
به  گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا، "امیرحسین سعید" اظهار کرد: متاسفانه پیک دوم و شرایط قرمز کرونا با برگزاری نمایشگاه های مبلمان و ساختمان در استان کرمان همزمان شده و بنابر مصوبه ستاد کرونا جهت حفاظت از سلامت مردم زمان برگزاری نمایشگاه های یاد شده به تاریخی دیگر موکول شده است.

وی افزود: سایت نمایشگاهی جنوبشرق ضمن همکاری با ستاد کرونا استان همواره آمادگی داشته تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط برگزاری نمایشگاه ها را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های جنوبشرق با اشاره به اینکه متاسفانه شیوع ویروس کرونا در ابعاد مختلف خسارت‌ قابل توجهی را به ساختار نمایشگاهی استان و کشور وارد کرده است اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا ضمن هماهنگی با مدیران استان خسارت وارد شده را به حداقل رسانده تا در اولین فرصت با برگزاری با کیفیت نمایشگاه های یاد شده قدمی در راستای سال جهش تولید برداریم.

سعید بیان کرد: تاریخ جدید برای برگزاری نمایشگاههای مبلمان و ساختمان با هماهنگی غرفه‌داران محترم و در نظر گرفتن شرایط کرونا توسط مجریان و روابط عمومی شرکت نمایشگاه های جنوب شرق اطلاع رسانی می‌شود.