کد خبر: ۵۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ 09 September 2020

ارائه تسهیلات مقاوم سازی با کارمزد 5 درصد

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از آغاز اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن روستایی در زنجان خبر داد و گفت: این تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال با کارمزد پنج درصد است.
به گزارش سازه نیوز به نقل از تسنیم، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح اقدام مسکن ملی وظیفه ساخت یک هزار و 90 واحد مسکونی بر عهده بنیاد مسکن استان است که از این تعداد 722 واحد در 12 شهر با جمعیت زیر 100 هزار نفر است و 368 واحد نیز در شهر زنجان در منطقه گلشهر کاظمیه می‌باشد که به لطف خدا مراحل ساخت آن آغاز شده است.

وی در ادامه به هرچه مقاوم بودن مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: قطعا مقاوم شدن منازل روستایی به نفع کشور و جامعه است چراکه در مقابل حوادث مترقبه مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند. بر همین اساس بنیاد مسکن استان تصمیم دارد در این راستا تسهیلات بانکی تا سقف 500 میلیون ریال، به واحدهای مسکونی روستایی پرداخت کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه کارمزد این تسهیلات بانکی پنج درصد است، ابراز کرد: این طرح فقط در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر انجام می‌شود.

وی با تاکید بر این که خوشبختانه هیچ محدودیتی در اعطای این طرح وجود ندارد، گفت: در حال رایزنی با بانک‌های عامل هستیم تا سرعت اعطای تسهیلات افزایش یابد و متقاضیان در دریافت وام مشکل خاصی نداشته باشند.