کد خبر: ۵۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ 12 September 2020

اتمام مسکن مهر در زمان مقرر

آخرین وضعیت تحویل واحدهای مسکن مهر باقیمانده در استان‌های فارس، همدان، آذربایجان غربی، قزوین و کرمان در نشست هفتگی پیگیری اتمام پروژه‌های مسکن مهر بررسی شد.
به گزارش سازه نیوز به نقل ازسازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان در این نشست بار دیگر بر ضرورت تسریع امور از طریق هماهنگی‌های بخش‌های مختلف استانی فعال در حوزه مسکن تاکید کرد و افزود: مدیران ستادی هم باید دوشادوش مدیران استان بر سر پروژه‌ها حاضر باشند و مشکلات موجود در پروژه‌ها را لحظه‌ای رصد و برطرف کنند تا بتوانیم در زمان مقرر یعنی پایان آبان ماه سال جاری تمامی پروژه های بالای ۳۰ درصد پیشرفت و بدون مشکلات حقوقی را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه این نشست از همکاری استانداران و معاونان عمرانی استانداری‌های سراسر کشور تقدیر کرد و توضیح داد: بدون حضور و همراهی این عزیزان در کنارمان نمی‌توانیم مسائل موجود در استان را برطرف و مشکل مسکن را در کشور حل کنیم.

وی همچنین از همراهی‌های رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در استفاده از ظرفیت‌های نظارتی و قانونگذاری قوه مقننه تشکر کرد و گفت: نمایندگان عزیز مجلس با پیگیری‌های مفید و اثرگذارشان نقش مهمی در اتمام این پروژه ملی دارند.

گفتنی است نشست پیگیری اتمام پروژه های مسکن مهر هر هفته با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و سایر مدیران حوزه فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می‌شود و در این جلسات روند تکمیل واحدهای باقیمانده در استان‌ها طی گزارشات ویدئو کنفرانسی از استان به اطلاع حاضران در جلسه می‌رسد.