کد خبر: ۵۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ 21 September 2020

بسته شدن پرونده مسکن مهر پیشوا تا ۲ ماه آینده

معاونت مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از تکمیل و پایان پرونده مسکن مهر پیشوا تا ۲ ماه آینده خبر داد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا، یاسر لک، معاونت مسکن و باز آفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مسکن مهر پیشوا اظهار داشت: در این خصوص با اتمام مراحل پایانی دو پروژه، پرونده ۴۸۰ واحدی مسکن مهر پیشوا تا دو ماه آینده بسته خواهد شد و به زودی واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: این پروژه در مراحل پایانی است و برخی از کارهای ساختمانی تکمیلی، انشعابات و محوطه سازی آن در دست انجام است که پیش از این به دلیل برخی مسائل مالی و حقوقی تعطیل شده بود. در این زمینه با پیگیری مجدد و رفع موانع بار دیگر فعال و تا دو ماه آینده ۱۸۰ واحد باقیمانده آن تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین پروژه نیمه تمام و متوقف ۷۵۲ واحدی مسکن مهر پیشوا نیز با توافق انجام گرفته با مجموعه‌های وزارت دفاع و کمیته امداد به اعضای این دو ارگان واگذار شده تا تکمیل و آماده بهره برداری شوند. به این شکل با اتمام این دو پروژه، پرونده مسکن مهر پیشوا بسته خواهد شد.