کد خبر: ۵۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹ 15 October 2020
عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر:

شیرین شهر امنیت بیشتری نسبت به گذشته دارد

طی هماهنگی با نیروی انتظامی نزدیک به دو هفته است که در شیرین شهر گشت‌های شبانه پلیس بطور مستمر انجام می‌شود


عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید شیرین شهرگفت: طی هماهنگی با نیروی انتظامی نزدیک به دو هفته است که در شیرین شهر گشت‌های شبانه پلیس بطور مستمر انجام می‌شود که این مسئله در کنار حراست روزانه پرسنل حراست شرکت باعث افزایش امنیت این منطقه نسبت به گذشته شده است.


به گزارش سازه نیوز:سیدحسین سیدنور ، چهارشنبه ۲۳ مهرماه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های شاخص شهر جدید شیرین شهر در جمع خبرنگاران گفت: در بحث بهداشت شیرین شهر علیرغم توافقات اولیه‌ای که با شبکه بهداشت و درمان برای داشتن پزشک ساکن و آمبولانس صورت پذیرفت ولی به دلیل اپیدمی کرونا این توافقات کمی با تاخیر در حال انجام است. وی در حال حاضر نیز مرکز درمانی شهر با همکاری شبکه بهداشت خدمات بهداشتی و پزشکی مطلوبی به شهروندان شیرین شهر و حتی روستاهای حومه شهر ارائه میکنند.



وی با بیان اینکه امنیت شیرین شهر به طور نسبی بهتر از گذشته شده است اظهار کرد: طی هماهنگی با نیروی انتظامی نزدیک به دو هفته است که یکسری گشت‌های شبانه پلیس بطور مستمر در شیرین شهر انجام می‌شود و در روز نیز پرسنل حراست شرکت عمران این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهند که انشاالله بزودی با اقدامات خوبی که در حال انجام است سطح امنیتی شهر به مراتب بهتر خواهد شد. 



معاون اداری و مالی شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر بیان کرد: ما علیرغم محدودیت منابعی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم ولی در زمینه خدمات آموزشی و رفاهی توانسته‌ایم با ایجاد فضای سبز، معابر و‌ آسفالت خیابانها، ساخت و تجهیز فضاهای ورزشی و پارکی، برپایی مراسم مختلف فرهنگی، مذهبی تا پیش از شیوع ویروس کرونا به شکل گسترده و همچنین ساخت محله ویلایی پرنیان با به روزترین متدهای شهری در فضایی زیبا که خود باعث افزایش چشمگیر سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش افزوده گردیده  تا حد مطلوبی رضایت مندی ساکنین را جلب کنیم.



وی در پایان ضمن اشاره به سکونت بیش از ۴۵۰ خانوار در شهر جدید شیرین شهر گفت: پس از پیگیری‌‌های مکرر از هفته آینده یک دستگاه خودروی نیمه سنگین آتش نشانی در شهر مستقر می‌شود، همچنین 4 سرویس ایاب و ذهاب در روز در حال خدمت رسانی به شهروندان شهر جدید شیرین شهر هستند که بزودی دو سرویس نیز به آن افزوده خواهد شد . بالطبع مجموعه شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر با این دیدگاه که ساکنین شهر و منطقه کارون در خور بهترینها هستند تمام توان خود را  برای خدمات رسانی بهتر در این منطقه به کار بسته و انتظار داریم سایر ادارات خدمات رسان نیز به ما کمک کنند،
برچسب ها: شرین شهر