کد خبر: ۵۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۹ 22 October 2020

تشکیل پویش خودجوش و مردمی کاشت نهال در شیرین شهر

با توجه به نزدیک شدن به نیمه پاییز و آغاز فصل کاشت نهال، واحد فضای سبز شیرین شهر برابر برنامه‌ریزی های انجام شده عملیات کاشت نهال و توسعه فضای سبز شهری را در مناطق مختلف شهر آغاز نمود.







به گزارش سازه نیوز و به نقل از روابط عمومی شیرین شهر،همزمان با شروع این پروژه اهالی فهیم شیرین شهر نیز با تشکیل پویش خودجوش مردمی شهروند آگاه ضمن رعایت پروتکل‌ها ی بهداشتی با حضور در محله خود در کنار عوامل اجرایی شرکت عمران اقدام به کاشت نهال نمودند.

 عضو هیات مدیره شیرین شهر ضمن حضور در این پویش مردمی گفت:  فضاهای سبز در شهرها از یک سو موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهر میشوند و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان ایجاد می‌کنند.



احداث فضای سبز ورودی شهر و بولوار خلیج فارس ، اصلاح وضعیت روشنایی پارکها و معابر سطح شهر ،نصب و استاندارد سازی وسایل ورزشی و بازی و تفریحی کودکان در پارکهای موجود از جمله پارک ارغوان و ارمغان در محله کهن دیار، همچنین فضای سبز ویژه در محله ویلایی  پرنیان که با ترکیبی چشم نواز از خیابان سنگفرش، آلاچیق و دیوارنگاره های سفالین تنها بخشی از اقدامات انجام شده مجموعه شرکت عمران است.

عشیراوی در ادامه افزود:
 با هماهنگی و حمایت مهندس فرهادزاده مدیرعامل شیرین شهر سعی داریم اینگونه فعالیتهای فرهنگی را در شهر نهادینه کنیم و با استفاده از ظرفیت بالقوه ساکنین که همانا مالکین اصلی شهر هستند موجبات توسعه و گسترش پایدار شهری را فراهم کنیم. 


وی در پایان گفت:  ضمن قدردانی از زحمات رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کارون جناب آقای ناصر و همکاران عزیزم در مجموعه شرکت عمران از اهالی محترم شیرین شهر نیز که در نهضت خودجوش و مردمی کاشت نهال شرکت کردند و پایه گذار حرکتی نوین در شهر شدند تشکر می کنم،

 ان شاء الله که به این وسیله بتوانیم این عمل صالح و این عمل خیر را به سامان برسانیم و نظیر آن را در سایر بخشهای عمرانی، اجرایی و خدماتی شیرین شهر نیز تعمیم و گسترش دهیم.