کد خبر: ۵۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹ 05 November 2020
در راستای طرح آجر به آجر صورت گرفت؛

عملیات ساخت یک دبیرستان ۶ کلاسه در دشت آزادگان آغاز شد

در راستای طرح آجر به آجر و محرومیت زدایی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان عملیات ساخت یک دبیرستان ۳ کلاسه با مشارکت خیر نیکوکار در شهرستان دشت آزادگان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، پیش از ظهر امروز پنجشنبه (۱۵ آبان ۹۹) با حضور علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی و خیر مدرسه ساز " سیامک صالحی " عملیات ساخت یک دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه در روستای جلیزی حنظله آغاز شد.




مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این مراسم ضمن قدردانی از عمل خداپسندانه خیر نیکوکار اظهار داشت : خیرین مدرسه ساز نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در کشور داشته‌اند.
  مدرسه سازی «باقیات‌الصالحاتی» است که هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای افراد دارد.

 خیرین مدرسه ساز با ایثار مال خود در پیشرفت کودکان و نوجوانان ایرانی و ساخت ایران نوین در آینده سهم بسزایی داشته و دارند.


وی افزود : امروز در راستای طرح آجر به آجر و محرومیت زدایی کلنگ ساخت دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه روستای کم برخوردار جلیزی حنظله در شهرستان دشت آزادگان با مشارکت خیر ارجمند " سیامک صالحی " به زمین زده شد تا حدود ۱۴۰ دانش آموز عزیز این روستا و روستاهای اطراف از یک فضای آموزشی مناسب و زیبا بهره مند شوند. 


قربانی با اشاره به حضور و مشارکت بیش از پیش خیرین در امر مقدس مدرسه سازی خاطرنشان کرد : امسال هزارو ۳۰۰ کلاس درس در استان به بهره برداری خواهد رسید که از این تعداد ۹۵۰ کلاس درس با مشارکت خیرین ساخته خواهد شد.خوزستان با جذب ۱۶۰ میلیارد تومان از طرف خیرین عزیز مدرسه ساز در رتبه دوم کشوری قرار دارد. 


سیامک صالحی خیر نیک اندیش با ابراز خرسندی و رضایت قلبی از سهیم شدن در امر مقدس مدرسه سازی گفت : با ساخت مدرسه علی الخصوص در مناطق کم برخوردار و دیدن لبخند دانش آموزان آرامش و لذتی وصف ناشدنی را می شود تجربه کرد.
برچسب ها: طرح آجر به آجر