کد خبر: ۵۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹ 14 November 2020
با حضور جمعی از مسئولین

استخر سرپوشیده شهر لالی افتتاح شد

آیین افتتاح و بهره برداری از استخر سرپوشیده شهر لالی با حضور جمعی از مسئولین شهری برگزار شد .

به گزارش سازه نیوز و به نقل از : روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد گرمسیری امام جمعه – مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان – سرکار خانم سحر احمدی بخشدار مرکزی حضور داشتند .

امام جمعه شهرستان لالی طی سخنانی ضمن تقدیر از اهتمام شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به ارایه خدمات در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شهرستان کم برخوردار و نفتخیز لالی گفت : احداث این استخر از توجه نفت به جذب جوانان و نوجوانان به سمت ورزش و سلامتی نشان دارد .


حجت الاسلام والمسلمین محمد گرمسیری   افزود : در این شرایط سخت تحریمی اگر همه ما در کنار یکدیگر قرار بگیریم می توانیم طرح های خوبی را پیشنهاد و به بهره برداری برسانیم که منشاء خیر و تحول برای آحاد مردم باشد .

وی ادامه داد : در کشور ما سرمایه های جوان و با دانشی وجود دارد که هر وقت به آنها اعتماد و اتکا کردیم نتیجه مطلوب گرفتیم که نمونه ی بارز آن صنعت نفت است .

وی افزود : با خروج مهندسان و کارکنان خارجی از صنعت نفت ، کارکنان متعهد صنعت نفت اختیار عمل را بدست گرفتند و نه تنها نیازی به خارجی ها پیدا نکردیم بلکه امروز پروژه های بزرگ نفتی با آنهمه پیچیدگی توسط جوانان ایرانی بدون نیاز به دانش و تکنولوژی غرب ، طراحی ، احداث و راهبری می شود .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف و ارایه خدمات متنوع در حوزه مسئولیت های اجتماعی به شهروندان شهرها و روستاهای مجاور یا واقع در حوزه ی عملیاتی این شرکت گفت : پروژه ی استخر سرپوشیده شهر لالی نیز جزو همین پروژه ها و در چارچوب حوزه مسئولیت های اجتماعی می باشد .  

مهندس قباد ناصری با اشاره به محدودیت های مالی و متوقف شدن اغلب پروژه ها اظهار داشت : لازم است در اینجا تقدیر و تشکر ویژه ای از مساعدت ها و پیگیری های جناب مهندس محمدی مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب داشته باشم که همواره نگاهی ویژه به این شرکت داشته و علیرغم همه محدودیت های مالی همواره نگاهی مثبت به پروژه های حوزه مسئولیت های اجتماعی این شرکت از جمله پروژه استخر سرپوشیده لالی داشته اند .

وی در خصوص جزییات پروژه ی احداث شده اظهار داشت : این پروژه  در زمینی به وسعت 2800 متر مربع ، زیربنای 3100 متر مربع و هزینه ای افزون بر 92 میلیارد ریال در مدت زمان 4 سال اجرا گردیده و هدیه ای است از سوی صنعت نفت به نوجوانان و جوانان شهر نفتخیز و کم برخوردار لالی .

وی در خاتمه گفت : این استخر مجهز به جکوزی – سونا خشک و سونا بخار – سیستم اعلان آتش سوزی – استخر کودکان – سالن بدنسازی و انجام ورزش های هوازی – بخش اداری - سیستم تهویه سرد و گرم – سیستم برق اضطراری و جایگاه تماشاچیان به ظرفیت 50 نفر می باشد که به همت همکاران مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طراحی و نظارت گردیده است .