کد خبر: ۵۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹ 15 November 2020
معاون وزیر راه:

سیستم سازمان نظام مهندسی ساختمان باید تهاجمی شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که سازمان نظام مهندسی ساختمان باید تهاجمی کار کند، گفت:سازمان نظام مهندسی به بلوغی رسیده که در ارکان کشور تاثیرگذار باشد.

به گزارش سازه نیوز به نقل از تسنیم،محمود محمودزاده با بیان این‌که اقدامات قابل توجهی توسط  شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور انجام شده است اظهار کرد: امیدواریم تحولات و تغییرات در نظام مهندسی استمرار داشته باشد تا برای این بخش موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه 25 سال از قانون نظام مهندسی می‌گذرد اما در مجموعه نظام مهندسی درگیر مسایل روزمره هستیم، تاکید کرد: فراموش نکنیم که حوزه مهندسی، حوزه تحول و تکنولوژی است، ضمن اینکه انتظار است تا استراتژی تهاجمی طراحی شود، چون سازمان نظام مهندسی به بلوغی رسیده که در ارکان کشور تاثیرگذار باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار تشکیل کمیته فناوری در حوزه‌های ساختاری و اجرایی در شورای مرکزی هشتم شد و افزود: با تشکیل این کمیته شاهد متحول شدن سیستم مهندسی در کشور باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت انسجام صادقانه بین نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی، اضافه کرد: با تقسیم کار و حمایت از یکدیگر می توانیم تمام خلاها را پر کنیم.