کد خبر: ۵۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹ 17 November 2020

از سرگیری پرواز خطوط هوایی روسیه به امارات

یک منبع آگاه در سرویس مطبوعاتی خطوط هوایی اورال روسیه اعلام کرد که این شرکت قصد دارد پروازهای هفتگی خود را به امارات متحده عربی از سر بگیرد.

به گزارش ساز نیوز به نقل از تسنیم ،یک منبع آگاه در سرویس مطبوعاتی شرکت هواپیمایی اورال روسیه روز دوشنبه به خبرگزاری تاس گفت که این شرکت هواپیمایی قصد دارد پروازهای هفتگی خود را به امارات متحده عربی از سر  گرفته شد.

روز جمعه، 13 نوامبر، مقامات روسیه تصمیم گرفتند که سهمیه پروازهای امارات را گسترش دهند. برنامه ریزی شده است که هر هفته حداکثر هفت پرواز از این دست انجام شود.

خطوط هوایی اورال با بیان اینکه یک پرواز در هفته در روزهای جمعه برنامه ریزی شده است، افزود: پروازها از فرودگاه Domodedovo  مسکو به دبی انجام می شود.

روسیه به دلیل همه گیری ویروس کرونا در بهار پروازهای منظم به کشورهای دیگر را متوقف کرد. پروازها به تعدادی از کشورها در تابستان تا حدی از سر گرفته شد.

این کشورها شامل بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، کره جنوبی، مصر، امارات، ترکیه، انگلیس، سوئیس، تانزانیا، صربستان، ژاپن، مالدیو و کوبا می شوند.

شرکت هواپیمایی اورال یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی روسیه است. در سال 2019 بیش از 9.5 میلیون مسافر توسط این شرکت هواپیمایی جابجا شد.