کد خبر: ۵۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹ 10 December 2020

خوزستان پیشرو در مدرسه سازی

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان طی سفر یکروزه خود به تهران از انعقاد سه تفاهم نامه با هدف ساخت ۳۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در استان خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان : علی قربانی ضمن قدردانی و تجلیل از  خیرین مدرسه ساز اظهار داشت : در راستای عدالت آموزشی و بالا بردن سرانه فضای آموزشی در مناطق کم برخوردار استان سه تفاهم نامه باهدف ساخت ۳۰ کلاس درس در قالب چهار مدرسه با مشارکت موسسه مهر گیتی ، بنیاد علمی آموزشی قلم چی و خیر گرامی احمد شریعتی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال به امضاء رسید. 

وی خاطرنشان کرد : تفاهم نامه تکمیل دبیرستان ۱۲ کلاسه ناصر خسرو در اهواز با زیربنای هزارو ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی ، احداث دو مدرسه ۶ کلاسه در شهر حمیدیه با اعتباری بالغ ۱۸ میلیارد ریال توسط موسسه مهرگیتی و احداث یک مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان ایذه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با مشارکت خیر ارجمند احمد شریعتی منعقد شد. 

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با بیان اینکه امسال با وجود ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی پروژه های در حال اجرا با سرعت درحال پیشرفت هستند گفت : سال گذشته با وجود سیل و زلزله هزارو ۳۳۱ کلاس درس احداث و در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گرفت ‌که در کشور یک رکورد بود . امسال نیز با وجود تمام محدودیت های بهداشتی و تحریم ها با کمک خیرین مدرسه ساز ، حمایت های دولت و تلاش شبانه روزی همکارانم با پیش بینی احداث هزارو ۳۰۰ کلاس درس که بیش از ۹۰۰ کلاس درس آن با مشارکت خیرین نیکوکار انجام شده برای دومین سال متوالی در آستانه تکرار این افتخار بزرگ قرار داریم.