کد خبر: ۵۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹ 20 December 2020
با مشارکت خیر مدرسه ساز ؛

عملیات ساخت یک مدرسه سه کلاسه در روستای غرآباد رامهرمز آغاز شد

عملیات ساخت یک مدرسه سه کلاسه با مشارکت خیر نیکوکار کوروش آهنج و با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان در روستای غرآباد بخش سلطان آباد رامهرمز آغاز شد.


به گزارش سازه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان با حضور مدیران کل نوسازی مدارس خوزستان و آموزش و پرورش استان ، نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان و جمعی از مسئولین شهرستانی عملیات ساخت یک مدرسه سه کلاسه با مشارکت خیر نیک اندیش کوروش آهنج در روستای غرآباد بخش سلطان آباد رامهرمز آغاز شد. 


مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این مراسم با ابراز خرسندی از مشارکت روز افزون خیرین در امر مقدس مدرسه سازی اظهار داشت : امروز در راستای محرومیت زدایی و عدالت آموزشی عملیات ساخت یک مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۱۰۴ متر مربع و اعتباری بالغ ۵ میلیارد ریال با مشارکت خیر ارجمند کوروش آهنج در روستای غر آباد بخش سلطان آباد شهرستان رامهرمز آغاز شد. 


مدیرکل آموزش و پروش استان با بیان اینکه خوزستان در رتبه دوم جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز قرار دارد گفت : سال گذشته با پیگیری و تلاش نوسازی مدارس استان هزارو ۳۳۱ کلاس درس در استان به بهره برداری رسید که پیش بینی می شود امسال نیز هزارو ۳۰۰ کلاس درس دیگر احداث و به فضاهای آموزشی استان اضافه شود که از این میزان ۴۷ درصد آن با مشارکت خیرین محقق خواهد شد. 


در بخش دیگری از این مراسم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه خیرنیک اندیش گفت : انسان های آگاه و فهیمی که با درک درست اولویت را نظام تعلیم و تربیت دانسته و ثروت همت خویش را به پای این چشمه زاینده نثار کردند تا پایه ها را استحکام بخشند.
خانه علم بنا کردند تا آینده سازان ایران اسلامی در خانه های علم فردای ایران را رقم بزنند.