کد خبر: ۵۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۹ 30 December 2020

" سنتریلی " منتشر شد

این کتاب از سری کتاب های منطقه نفت خیز آغاجاری است که در قالب داستان و روایت، اوضاع اجتماعی شرکت شهرهای منطقه را بیان کرده است.
به گزارش سازه نیوز ، این کتاب از سری کتاب های منطقه نفت خیز آغاجاری است که در قالب داستان و روایت، اوضاع اجتماعی شرکت شهرهای منطقه  را بیان کرده است. 

    حسن خادمی رامهرمزی  مولف کتاب در این زمینه گفت : تمامی داستان ها و روایت ها واقعی هستند که یا از زبان افراد به طور مستقیم نقل شده و یا نوشته هایی است که آنها خود به رشته تحریر درآورده اند. البته نویسنده کتاب، تلاش کرده که براي هماهنگی و یکدست شده متن، تغییراتی از لحاظ نوشتاري در آنها ایجاد کند. در این کتاب، زندگی کارکنان به خصوص  کارگران شرکت نفت، که در شرکت شهرهای آغاجاري امیدیه، میانکوه، سربند،  و.... گرد هم آمدند، در قالب قصه ها و روایت تلخ و شیرین به تصویر کشیده شده است.


 باید توجه داشت که در کنار کارکنان شرکت نفت، بخش هاي غیر شرکتی مانند بازار و ادارات دولتی نیز در این داستان ها سهم خود را دارند.


 هدایت الله اشتری لرکی، پرویز کرامت نژاد، حسن آغاجری، ملک محمد کریمی، بهمن نخشب، رضا مستوفی، خانم پوران آژ، خانم  شاه صنم مولوی، خانم مارگریت، مرحوم ابراهیم کیانزاد، مرحوم قیطاس روایی، رضا مستوفی، جواد صادقی، مهاجرانی، بهمن شمس، خانم مارگریت راترفرد(ترجمه از انگلیسی به فارسی)، ناصر آغاجری، میرزا سلطان کرامت نژاد، امرالله سیستانی، موسی داوودی، محمد ایرانپور، غلامحسین خدری، خسرو جعفری و رحیم پور راویان این قصه ها می باشند.


آدرس محل های فروش کتاب سنتریلی 
-اهواز زیتون کارمندی، روبروی بانک سپه، پلاک 9 شرکت مارون بنا تلفن 06134430145
- امیدیه، بازار حوزه، کتابفروشی و لوازم التحریر سعدی، آقای جابریان 
- امیدیه، بازار مسجد جامع، کتابفروشی رشد، آقای معصومی 
- آغاجاری، لوازم التحریر آقای خاک نژاد 
- شاهین شهر، خیابان امام خمینی، پاساژ معینی، کتابفروشی پژوهش، آقای فرهاد اسکندری


برچسب ها: آغاجاری