کد خبر: ۵۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۹ 06 January 2021

آغاز ثبت‌نام مرحله سوم مسکن ملی در ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آغاز ثبت نام مرحله سوم طرح مسکن ملی در چهار شهرستان مهران، هلیلان، چوار و دهلران خبر داد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایرنا، علی اصغر کاظمی در ادامه اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط در این چهار شهرستان از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام جدید در طرح مسکن ملی اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان این شهرها می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح روز پنجشنبه (۱۸ دی) است، تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۲۵ دی) با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تایید شده انتخاب خواهند شد.

کاظمی تاکید کرد: در این مرحله که از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد، متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.

اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام احداث ۱۰ هزار و ۵۳ واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده است که تا کنون عملیات اجرایی ۱۷۵ واحد از این تعداد آغاز شده است.

بیش از ۹۰۰ هکتار از محدوده قانونی استان ایلام را بافت های فرسوده و ۲۳۰ هکتار را نیز سکونتگاه های غیر رسمی تشکیل می دهد که این میزان در مجموع ۳۰ درصد محدوده شهری این استان را شامل می شود.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است.