کد خبر: ۵۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۹ 06 January 2021

تقدیر بنیاد مستضعفان از پرستار نمونه خوزستانی/

مدیران ارشد بنیاد مستضعفان خوزستان با حضور در بیمارستان آیت الله طباطبایی باغملک از پرستار این بیمارستان که در کشور نمونه شده بود، تقدیر کردند.

به گزارش سازه نیوز به نقل از تسنیم، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های بنیاد مستضعفان مستقر در خوزستان با حضور در بیمارستان طباطبایی باغملک از کادر درمانی و خدیجه موسوی پرستار نمونه کشوری این بیمارستان تقدیر کردند.

در این مراسم، سید اسلام موسوی فرمانده مقاومت بسیج سپاه باغملک با تشکر از حضور مدیران بنیاد مستضعفان خوزستان در مناطق محروم اظهار داشت: بنیاد یک مجموعه انقلابی و مولود انقلاب است.

وی افزود: در سال‌های اخیر بنیاد در نوک مبارزه با محرومیت در استان بوده و در همین بیماری منحوس کرونا بنیاد به عنوان یک دستگاه حامی کادر درمانی در وسط میدان مبارزه با کرونا حضور داشته و این قابل تقدیر است.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه باغملک ادامه داد: حضور پرسنل و کادر درمانی متعهد و دلسوز در منطقه یکی از نقاط قوت منطقه در کنترل کرونا بوده است که جا دارد از زحمات این پرسنل تقدیرو تشکر شود.

در ادامه این جلسه، علیرضا شوشتری مدیر شورای هماهنگی مدیران بنیادی خوزستان در این مراسم بیان داشت: بنیاد یک مجموعه حاکمیتی و فلسفه اصلی آن حمایت و خدمت به مردم و مستضعفان است و این برای همه ما افتخار است.

بنیاد آماده کمک به رفع محرومیت از چهره استان است

وی افزود: بنیاد در هر بخشی که نیاز باشد و محرومیت احساس کند آمادگی خدمت است و ماهیت این دستگاه رفع فقر و محرومیت است. بویژه مناطق محروم خوزستان که بسیار از نظر انسانی و طبیعی پر ظرفیت هستند، آمادگی خدمت رسانی هستیم.

مدیر شورای هماهنگی مدیران بنیادی خوزستان بیان داشت: بنیاد در مسئله سیل 98 و همین آبگرفتگی اخیر بندر امام حضور فعال داشته و بیش از 30 میلیارد تومان برای توسعه بلند مدت منطقه اعتبار تحصیص داده است.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان ابوذر اهواز و بیمارستان 242 تخت خوابی طالقانی آبادان از سوی بنیاد افزود: این بنیاد بازسازی 25 واحد مسکونی خانواده‌های نیازمند را در خرمشهر متعهد شده است. در منطقه محروم حصیر آباد اهواز نیز بنیاد 22 واحد مسکونی را بازسازی می‌کند.

شوشتری درباره این مراسم بیان داشت: این جلسه نمادین برای خداقوت و عرض خسته نباشید به تمامی کادر سلامت باغملک است و این برای استان جای افتخار دارد که یکی از پرستاران خوزستان رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

وی ادامه داد: در سفر هفته گذشته مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور به خوزستان، مسئله این موفقیت به آقای فتاح گزارش و ایشان ضمن ابلاغ سلام، دستور دادند از این پرستار و سایر پرسنل تقدیر و تشکر شود.

مدیر شورای هماهنگی مدیران بنیاد مستضعفان خوزستان اظهار داشت: کادر سلامت امروز رزمندگان حقیقی مبارزه و جنگ هستند و باید همه از این مدافعان سلامت پشتیبانی کنند.