کد خبر: ۵۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۹ 12 January 2021

واگذاری 58مسکن به اقشار کم‌درآمد زنجانی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تا پایان امسال‌ ۵۸ واحد مسکونی به متقاضیان از اقشار کم‌درآمد واگذار خواهد شد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران، با اشاره به احداث و واگذاری ۹۵۵ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به اقشار کم‌درآمد، اظهار کرد: این ۹۵۵ واحد از ابتدا تاکنون احداث و واگذار شده و تا پایان امسال نیز ۵۸ واحد مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی افزود: پروژه ۴۰ واحدی امید هیدج با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال و ۱۸ واحدی وصال ابهر نیز با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، از جمله پروژه‌هایی است که در حال اتمام است و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال تحویل داده شود. همچنین ۷۹۲ واحد مسکونی در شرف ساخت و ۲۱۶ واحد مسکونی نیز در دست تهیه نقشه است.

این مسئول از عملیات احداث ۵۳۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد و گفت: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، ۳۷۲۹ نفر برای دریافت مسکن اقدام ملی ثبت‌نام و ۵۴۶ نفر واریز وجه کرده و برای ۲۶۹ نفر از متقاضیان تخصیص پروژه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: تاکنون ۹۸ قطعه زمین از اداره‌کل راه و شهرسازی با مساحت ۴۲ هزار و ۴۲۰ مترمربع واحد با قابلیت احداث ۹۴۲ واحد مسکونی دریافت کرده‌ایم.

خواجه‌ای، توجه به کیفیت در کنار کمیت و مهم‌تر از همه هماهنگی بین دستگاهی برای اجرای دقیق و بهنگام این طرح را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد نقش بی‌بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب‌آوری ساختمان‌ها داشته و امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.