کد خبر: ۵۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۹ 13 January 2021

متقاضیان مسکن مهر بخوانند

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از حذف دریافت اقرارنامه محضری برای متقاضیان مسکن مهر پرند، هشتگرد و پردیس خبر داد و گفت: سازندگان حق دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر را ندارند.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا،اصغر احمدی‌مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن طی بخشنامه‌ای حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پردیس توسط سازندگان را ابلاغ کرد.

در پی دریافت گزارشات و اعتراضات مردمی در خصوص تنظیم اقرارنامه محضری در هنگام تحویل واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پردیس با دستور و پیگیری قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر دستور حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر پرند، پردیس و هشتگرد و تنظیم صورت مجلس تحویل واحد با ذکر نقایص احتمالی به سازندگان ابلاغ شد.

در ابلاغ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر آمده است؛ از این پس متقاضیان بدون ارایه اقرارنامه محضری و صرفا با امضا و اثر انگشت ذیل صورت مجلس تحویل واحد همراه با ذکر نواقص احتمالی نسبت به تحویل واحد خود اقدام کنند. بدیهی است زین پس سازندگان به هیچ وجه حق دریافت اقرارنامه محضری تحویل واحد را ندارند.