کد خبر: ۵۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۹ 18 January 2021

طرح مسکن ملی در همدان به کجا رسید؟

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت به ویژه در حوزه مسکن گفت: با افزایش بی رویه قیمت ها مردم نقره داغ شده‌اند و متأسفانه از مسئولان حوزه مسکن به ویژه رئیس شورای مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی در راستای تأمین مسکن ارزان‌قیمت اقدامات مؤثری مشاهده نشده است.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا  علی رحیمی‌فر با تأکید اینکه مدیران مربوط به حوزه مسکن باید پاسخگوی افزایش غیرمتعارف و بی‌رویه و افسار گسیخته مسکن باشند، اظهار کرد: با تعطیلی مسکن مهر بیم آن می‌رفت که در بازار عرضه و تقاضای مسکن خلأ ایجاد شود بر این اساس شورای مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی باید رویکردی مؤثر در بحث قانون مسکن ارزان قیمت اتخاذ می‌کردند.

وی با بیان اینکه در بحث اقدام ملی مسکن در همدان اتفاقی نیفتاده است، مطرح کرد: متأسفانه با وجود تصویب شورای شهر همدان برای ارائه تخفیف ۵۰ درصدی عوارض به مساکن اقدام ملی تاکنون حتی یک مترمربع پروانه ساختمانی در این حوزه صادر نشده است.

این عضو شورای شهر همدان ادامه داد: امروز شاهد برابری نرخ مسکن در همدان با سایر مراکز استان‌های مشابه نیستیم بلکه متأسفانه آنچه که اتفاق افتاده رقابت نرخ مسکن در همدان با تهران بوده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رحیمی‌فر در پایان سخنانش تصریح کرد: امید است در چند ماه باقیمانده از کار دولت، در بحث مسکن ارزان قیمت در استان تحرک ایجاد شود.