کد خبر: ۵۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۳۰ دی ۱۳۹۹ 19 January 2021
فاكتور سلامت، كارآمدى و اخلاق حرفه اى باشيد؛

نتایج انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى سازمان نظام مهندسى

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان از برگزاری مجازی انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى این سازمان با حضور و نظارت مهندس خرم، ریاست سازمان خبر داد.


به گزارش سازه نیوز و به نقل از  روابط عمومی سازمان، مهندس کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به برگزاری مجازی انتخابات با حضور و نظارت مهندس خرم ریاست سازمان، گفت: انتخابات بین 31 استان 14 استان از بین مدیران روابط عمومی داوطلب برگزار شد و نهایتاً ٦ استان به عنوان اعضاى شوراى هماهنگى روابط عمومى از طريق راى الكترونيكى سامانه ويديو كنفرانس مجازى براى نخستين بار انتخاب شدند.

برهمین اساس، منتخبين شوراى هماهنگى روابط عمومى سازمان نظام مهندسى ساختمان به شرح ذیل هستند:


١- خانم سمیه صدیقی استان گیلان
2- آقای منصور گتویی زاده استان بوشهر
3- خانم سمانه سالاری استان خراسان جنوبی
4- آقای هورامان بهرامی استان کردستان
5- آقای سید امیر پیروز مرعشی استان فارس
6- آقای مهدی بخشی استان قم

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به اينكه روابط عمومى به عنوان خط مقدم سازمان ايفاى نقش مي کند، ارتقای جايگاه روابط عمومى و توجه به امنيت شغلى و معيشت رفاهى را خواستار شد.

صرامى، هدف از برگزارى انتخابات را نظام مندى برنامه هاى روابط عمومى ، هم افزايى ، خرد جمعى ، انسجام و اتحاد بيشتر روابط عمومى هاى استانها عنوان كرد.

وی با اعلام خبر اينكه با دستور رياست سازمان، قرار است استانها منطقه بندى شده و هركدام اعضاى شوراى هماهنگى مسئوليت آسيب شنايى مشكلات روابط عمومى منطقه مربوطه را داشته باشند، ابراز اميدوارى كرد که شوراى هماهنگى به عنوان بازوى روابط عمومى سازمان عمل کند.

فاكتور سلامت، كارآمدى و اخلاق حرفه اى باشيد

در همین حال، جلسه سراسرى مديران روابط عمومى سازمان هاى نظام مهندسى ساختمان كليه استانها با مهندس خرم، ریاست سازمان به صورت مجازى برگزار شد

مهندس خرم در این جلسه، توجه به اخلاق را با اهميت عنوان کرد و خطاب به مدیران روابط عمومى سازمان ها گفت: مظهر اخلاق عمومى در سازمان باشید، ضن اینکه فاكتور سلامت، كارآمدى و اخلاق حرفه اى باشيد.

وی، فضای سازمان نظام مهندسى را فضاى متناسب با جامعه مهندسى و شان و منزلت آنان ندانست و اظهارداشت: بعضاً زيرپا گذاشتن اخلاق در يك سازمان ٤٠ نفرى بيش از يك وزارتخانه است. 

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با انتقاد از اینکه با ناهنجارى هاى اخلاق عمومى و حرفه اى و تخريب همكاران در این سازمان  مواجه ایم، خطاب به مدیران روابط عمومی سازمان ها یادآور شد: به حرف هاى بى اساس توجه نكنيد. همیشه اجازه دفاع بدهيد و مستند حرف بزنيد.

مهندس خرم با اشاره به اینکه وقتى كه توليد و خلق خبر داشته باشید انتظار داريد كه روابط عمومى مورد توجه باشد، تاکید کرد: سعى كنيد توليد كننده خبر باشيد تا توزيع كننده و مصرف كننده.

وی در ادامه خواستار آسیب شناسی روابط عمومى سازمان نظام مهندسی ساختمان پس از گذشت بيش از دو دهه از فعاليت آن شد و گفت: طرح و پروژه تعريف كنيم، ضمن اینکه هر استان يك ركن است و بايد طرح و برنامه داشته باشد.

مهندس خرم درباره برگزارى انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى به صورت مجازی با تبريك به منتخبان، اظهارداشت: از اينكه يك هسته اى از طريق انتخابات آزادانه انتخاب شد، خوشحالم و امیدوارم شاهد همدلی، همفكرى، هماهنگى و همكارى بيشتر در آینده باشيم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پایان با تاکید بر اینکه ما اگر نتوانيم صداى مهندس به جامعه و صداى سازمان به مهندس را برسانيم، موفق نمي شويم، در عین حال اعلام کرد: در جلسه آتى با روسا درخصوص تامين منابع مالى روابط عمومى سازمان استانها به منظور گسترش خدمات تاكيد خواهم کرد.