کد خبر: ۵۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ 24 January 2021

اجرای طرح تثبیت قیمت بازار مسکن در زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از اجرای طرح مقابله با برهم زنندگان قیمت بازار زمین و مسکن و تثبیت و متعادل سازی قیمت ها در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا ،حجت الاسلام"اسماعیل بلوچ زاده" در ارتباط با افزایش افسارگسیخته قیمت زمین و مسکن در شهرستان زرند اظهار کرد: مسکن یکی از نیازهای ابتدایی هر فرد برای زندگی است که با افزایش روزافزون قیمت زمین و مسکن در شهرستان این نیاز ابتدایی برای جوانان به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است.

وی افزود: جهت برون رفت از این معضل، دادستانی شهرستان زرند اقدام به اجرای طرح مقابله با برهم زنندگان قیمت بازار زمین و مسکن و تثبیت و متعادل سازی قیمت ها کرده است.

بلوچ زاده تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح در گام اول مبادرت به تشکیل ستاد تثبیت قیمت بازار مسکن و زمین و تشکیل جلساتی در این زمینه شده و در گام دوم پلمب بنگاه‌های فاقد مجوز در دستور کار است.

وی گفت: در این راستا اکیپی متشکل از نماینده دادستانی و نیروی انتظامی از بنگاه‌های سطح شهرستان بازدید کردند که در بازدید امروز ۹ بنگاه فاقد مجوز پلمب و در بازدید هفته گذشته نیز ۱۵ بنگاه فاقد مجوز پلمب شدند.

دادستان زرند افزود: یکی دیگر از مراحل طرح مذکور نظام مند کردن بنگاه‌های سطح شهرستان به انجام معاملات طبق نظر کارشناسی است تا هیچ معامله ای در سطح شهرستان بدون نظر کارشناسی صورت نگیرد.

وی همچنین بر برخورد جدی با دلالان و کلاهبرداران که اقدام به خرید و فروش صوری و کاذب زمین و مسکن کرده و در تلاطم بازار نقش عمده ای دارند، تاکید کرد.