کد خبر: ۵۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ 13 February 2021

تحویل 170 مسکن به توانخواهان سمنانی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: امسال ۱۷۰ واحد مسکونی از سوی این اداره کل به توانخواهان در شهرستان‌های مختلف تحویل شد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا ایزدپور افزود: بهزیستی استان سمنان از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آذر ۱۷۰ واحد را به توانخواهان تحت حمایت تحویل داد و از سال ۸۶ و با آغاز نهضت مسکن تا کنون بهزیستی استان سمنان موفق به واگذاری ۲ هزار و ۸۹ واحد به مددجویان تحت حمایت شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه اکنون ۳۴۰ واحد مددجویی در استان سمنان در حال ساخت است ابراز داشت : به طور میانگین این واحدها پیشرفت ۶۰ درصدی در ساخت دارد و امیدواریم با تامین زیرساخت های لازم بتوان بخشی از این واحدها را تا پایان سال و بخش دیگر را در سال آینده تحویل جامعه هدف داد.

وی با اشاره به تحویل ۲۸ واحد مسکن مددجویی بهزیستی استان سمنان دردهه فجر گفت: این واحدها در قالب تحویل همزمان ۲ هزار و ۳۸۱ واحد مسکن مددجویی به توانخواهان تحت حمایت بهزیستی کشور و با حضور ویدئوکنفرانسی قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور به مددجویان تحویل شد.

ایزدپور ادامه داد: ۲۸ واحد تحویلی بهزیستی استان سمنان به مددجویان در دهه فجر امسال در شهرستان های شاهرود، مهدیشهر و گرمسار بود.

وی تاکید کرد: ۲۸ واحد مسکن مددجویی تحویلی در استان سمنان در قالب طرح مسکن مهر، خودمالکی و تعاونی بود و یکی از اهداف اصلی بهزیستی در امر مددجویی تامین مسکن و زیرساخت های لازم در این بخش است که در چند سال اخیر گام های مهم و موثری در این بخش برداشته شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان، حضور بیش از پیش خیرین در بخش تامین مسکن و اشتغال مددجویی را خواستار شد و بیان کرد: خیرین بازوان توانمند بهزیستی در رسیدن به اهداف عالیه سازمان هستند که بدون حضورشان این وظایف سنگین محقق نخواهد شد.