کد خبر: ۵۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ 15 February 2021

قدردانی از برگزیدگان مسابقه معماری شهر جدید تیس

آیین اختتامیه مسابقه معماری شهر جدید تیس با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از معماران سرشناس کشور برگزار شد.

به گزارش سازه نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیین اختتامیه مسابقه معماری شهر جدید تیس با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از معماران سرشناس کشور برگزار شد. 

این مراسم روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه با حضور حبیب‌اله طاهرخانی و فرزانه صادق مالواجرد، معاونان وزیر راه و شهرسازی، برگزار کنندگان، برگزیدگان و تعدادی از استادان سرشناس و پیشکسوت حوزه معماری و شهرسازی در محل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد.

به گفته برگزارکنندگان، مسابقه معماری در یکی از مراکز محله شهر جدید تیس واقع در محدوده ۳۳۰ هکتاری طرح آماده‌سازی و با عنایت به نقش سکونتی-گردشگری شهر جدید تیس و برخورداری از استعدادها به‌ویژه سواحل مکران و خلیج چابهار برگزار شد.

در پایان این مراسم، از شیرین حدادیان و همکاران، امیرحسین رستمی‌زاده و نفیسه گلستانی به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم در بخش تالار شهر و آمنه بختیار و همکاران، مهدی خاک‌زند و همکاران و علی اندجی  و همکاران نیز به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم در بخش مرکز محله، قدردانی و جوایزی نقدی به آنان اهدا شد.

همچنین از شهاب‌الدین ارفعی، سیاوش تیموری، فرزانه صادق مالواجرد، ایرج کلانتری و محمدرضا مثنوی به عنوان داوران با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.