کد خبر: ۵۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ 22 February 2021

مسکن خبرنگاران قطعی است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه ای با حضور معاون مسکن؛ مدیرعامل تعاونی مسکن اقتصاد رسانه و مدیرعامل خانه مطبوعات استان با بیان اقدامات انجام شده، اظهار کرد: با دید مثبتی موضوع مسکن خبرنگاران را پیگیری کردیم و تا پایان راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایرنا، سید عبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: موضوع درخواست اعضای شرکت تعاونی برای پروژه شهرک فرهنگیان؛ تگن سازه و زمین های مشارکتی سه نفره قطعی شده و شرکت می تواند، اقدامات لازم را برای اعضا در چارچوب ضوابط و مقررات (شرط سبز بودن فرم جیم) از همین امروز انجام دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دغدغه و نگاه ما، خانه دار شدن تمامی کسانی است که امروز نیازمند سرپناهی هستند و به همین دلیل برای خانه دار شدن آنها از طریق طرح اقدام ملی تلاش های زیادی صورت گرفت و این تلاش منجر به ثبت نام بیش از هشت هزار نفر در طرح اقدام ملی در این استان شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی تصریح کرد: کسانی که در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده و پیامک افتتاح حساب دریافت کرده اند می توانند ۴۰ میلیون تومان وجه ابتدایی را به حساب اعلام شده واریز کنند.

در این جلسه مدیرعامل تعاونی مسکن و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان از پیگیری ها و تلاشهای استاندار خراسان شمالی و نگاه مثبت مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص مسکن دار شدن اهالی و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کردند.

همچنین در این جلسه به پیشنهاد مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی موضوع زمین خانه مطبوعات که از سالهای قبل مکاتبات آن انجام شده بود، نیز مطرح و در دستور کار مدیرکل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

گفتنی است: هم اکنون بیش از ۲۰۰ فعال رسانه ای در تعاونی مسکن اقتصاد رسانه مرکز استان عضویت دارند.