کد خبر: ۵۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ 24 February 2021

ابلاغ اعتبارات ۳ درصد نفت به استان‌ها در روزهای آینده

رئیس امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در روزهای آینده تخصیص اعتبارات ۳ درصد نفت به استان‌ها و به ویژه استان خوزستان ابلاغ خواهد شد؛ در بحث اعتبارات ارزش افزوده که تاکنون ۳۰ درصد محقق شده است نیز به زودی تخصیص جدیدی محقق خواهد شد.

به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا نعمتی امروز (۶ اسفندماه) به صورت ویدئوکنفرانس در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ اعتبارات ۳ درصد نفت، ۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است و شاهد رشد خوبی در این زمینه هستیم و رقم خوبی نیز در این خصوص برای خوزستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بیشترین اعتبارات عمرانی استانی را برای استان خوزستان داریم و امیدواریم این اعتبارات در سال آینده به خوبی به استان خوزستان تخصیص یابد.

رئیس امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: در روزهای آینده تخصیص اعتبارات ۳ درصد نفت به استان‌ها و به ویژه استان خوزستان ابلاغ خواهد شد؛ در بحث اعتبارات ارزش افزوده که تاکنون ۳۰ درصد محقق شده است نیز به زودی تخصیص جدیدی محقق خواهد شد.

نعمتی افزود: امیدواریم با تخصیص‌هایی که صورت می‌گیرد، پروژه‌های نیمه‌تمام در خوزستان به اتمام برسد.

وی در خصوص بودجه هزینه‌ای سال آینده خوزستان گفت: بودجه هزینه‌ای خوزستان برای سال آینده، ۶۳ درصد رشد دارد و مشکلاتی که امسال دستگاه‌های اجرایی استان با آن گریبانگیر بودند، مرتفع شده است.

رئیس امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: خوزستان در چند ماه گذشته درآمدها را به خوبی محقق کرده است و امیدواریم در تفاهم‌نامه چندجانبه‌ای که منعقد شده است، اعتبارات خوبی به استان تخصیص داده شود.