کد خبر: ۵۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ 03 April 2021

ازسرگیری پروازهای لوفتهانزا به ایران از ۲۷ فروردین

شرکت هواپیمایی لوفتهانزا اعلام کرد، از ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ میلادی (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) پروازهای خود به ایران را از سر می‌گیرد.

به گزارش سازه نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی لوفتهانزا از 16 آوریل 2021 میلادی پرواز خود به ایران را از سر‌می‌گیرد. این پرواز پس از مدت‌ها وقفه و در مسیر فرانکفورت-تهران انجام خواهد شد. اوایل آذرماه سال گذشته معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفته بود: لوفتهانزا تا پایان ماه جاری پروازهای خود به ایران را از سر می‌گیرد.

ابوالقاسم جلالی افزود: در زمان حاضر تمام پروازهای اروپایی به غیر از کشور سوئد به دلیل مباحث مربوط به بیمه برقرار است. با توجه به مشکل بیمه، شرکت‌های هندلینگ حاضر به ارائه خدمات به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در این کشور نیستند. در حال پیگیری این موضوع هستیم که به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی درباره پرواز ایرلاین‌های اروپایی به ایران یادآور شد: در آینده نزدیک ایرلاین‌های اروپایی پرواز به کشورمان را از سر می‌گیرند. شرکت هواپیمایی لوفتهانزا از اواسط دسامبر (تا پایان آذرماه 99) پروازهایش به ایران را مجددا آغاز خواهد کرد.

جلالی تاکید کرد: با این کار، تمام ایرلاین‌های اروپایی پروازهای خود به کشورمان را از سر خواهند گرفت.

 اوایل دیماه سال گذشته یکی از مدیران شهر فرودگاهی از مذاکره با لوفتهانزا برای ازسرگیری پروازها به ایران و ارائه تضمین توسط سازمان هواپیمایی کشوری به این ایرلاین‌ خبر داده بود!