کد خبر: ۵۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ 04 April 2021

کلنگ زنی بزرگ‌ترین طرح مسکن در اردستان

فرماندار اردستان گفت: تامین زمین مورد نیاز ۴۲۰ واحد مسکونی طرح مسکن کریمان شهرستان اردستان انجام شده و در هفته های آینده کلنگ زنی این واحدها آغاز می شود.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا تاملی، در شورای اداری شهرستان، با بیان اینکه سال ۹۹ یکی از سخت ترین سال های مردم ایران بود که آغاز آن با انفجار ویروس کرونا در کشور همراه بود، افزود: مردم کشورمان در سال گذشته لحظات دردناکی را سپری کردند و بخش قابل توجهی از آنها لحظات تلخی را تجربه و داغدار شدند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: سال گذشته مردم، نخبگان، کادر درمان، خیران و... لحظات شیرینی را رقم زدند و به کمک یکدیگر برای مبارزه با مشکلاتی که بیماری کرونا به وجود آورده بود به یاری هم شتافتند.

تاملی با تجلیل از کادر درمان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان که در یک سال گذشته به صورت ایثارگرانه در مقابله با ویروس کرونا تلاش کردند، گفت: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اردستان با وجود محدودیت هایی که در مدارس بود چند برابر وضعیت معمول تلاش کردند تا چراغ تعلیم و تربیت خاموش نشود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش هایی که سال های گذشته در بخش اشتغال و اقتصادی شهرستان شد امسال خوشبختانه می توانیم نتیجه آن تلاش ها را در اردستان ببینیم و امروز اعلام می کنیم برای اولین بار در ۵ سال گذشته آمار بیمه شده بنگاه های اقتصادی شهرستان از عدد ۷ هزار نفر عبور خواهد کرد و رکورد بیمه شده اجباری در سال ۱۴۰۰ شکسته خواهد شد.

تاملی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ تکمیل همه پروژه های بالای ۶۰ درصد در بخش های گردشگری، تولید و کشاورزی از مهمترین دغدغه های امسال خواهد بود، گفت: همچنین تامین آب مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی و گسترش کشت های گلخانه ای در بخش کشاورزی از چالش های اساسی شهرستان است که دستگاه هایی که در این بخش باید کمک کنند اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به هدف گذاری مجموعه شهرستان برای تامین مسکن جوانان در اردستان، گفت: خوشبختانه تامین زمین مورد نیاز ۴۲۰ واحد مسکونی طرح مسکن کریمان شهرستان اردستان با پیگیری های مسئولان شهرستان انجام شده و در هفته های آینده کلنگ زنی این واحدها در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد به عنوان بزرگترین طرح مسکن شهرستان اردستان آغاز خواهد شد.

فرماندار اردستان با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، گفت: نتیجه تایید صلاحیت های انتخابات شورای شهر به زودی اعلام خواهد شد و نتیجه بررسی صلاحیت ها هر چه شد نباید افراد وارد تحلیل و اظهارات تخریبی شوند.

تاملی تاکید کرد: مسئولان ادارات شهرستان به هیچ عنوان مجاز به مداخله در طرفداری و یا علیه کاندیدای شورای شهر و روستا نیستند که در صورت دریافت گزارش برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.